Effektivitet og godt købmandsskab er i centrum for digitale investeringer

Har I råd til dårlige kundeoplevelser?

I 2019 rundede e-handlen 140 mia. kr. og udgør det største vækstområde i detailhandlen. Forbrugeren er i kontrol og har aldrig haft bedre muligheder for at vælge dine konkurrenter, hvis de yder bedre priser eller kundeservice.

Så hvordan sikrer du at fastholde kunderne med bedre kundeoplevelser? Og hvordan holder du dem interesseret i at købe dine produkter, når konkurrenterne kun er et klik væk på internettet?

Udfordringerne stiller skarpe krav til jeres telefoni- og internetløsning:

  • Hvor godt er din butik sikret mod tabte opkald?

  • Hvordan sikrer I hurtig og effektiv kundeservice i butik (og webshop)?

  • Er jeres internetforbindelse gearet til at udnytte digitaliseringen, så I ikke mister omsætning?

3 måder vi hjælper detailbranchen på

Ingen tabte opkald

Ubegrænset antal indgående linjer sikrer, at kunderne altid kommer igennem og får jeres velkomsthilsen, når de ringer til jer. 

Ét nummer

Mobil- og bordtelefoner kan vise samme nummer hele dagen, eller fx vise dit hovednummer i åbningstiden og dit mobilnummer resten af dagen. 

Stabilt internet

Få en internetforbindelse til erhverv med 99,9 % oppetid, der sikrer at jeres kasseterminaler, varebestilling og webshop altid er klar til at betjene kunderne.

38 procent

38 % af virksomhederne i detailbranchen mener, at de er digitalt foran andre i branchen. Er I også det?

 

Digitalisering er et konkurrenceparameter. Typisk er det nemlig lig med effektivisering og økonomiske besparelser. 

 

Vil I gerne være blandt de digitale frontløbere? Så skal I udnytte de digitale muligheder. En god start er at kigge på jeres mobil- og internetløsning.

 

Hør mere her

Hvor digitale er de andre virksomheder i detailbranchen?

Fibernettet er mindre udbredt i detailhandlen sammenlignet med de andre brancher, selvom internettet åbner forretningen til en større verden. Spillereglerne i detailhandlen er dog under hastig forandring, da Danmark ligger i top, når det gælder onlinehandel.

Nye tal viser, at næsten hver tredje detailhandelsvirksomhed forventer, at detailhandelsvirksomheder i de kommende 2-3 år må lukke eller lægges sammen, da de vil blive overhalet af digitale komkurrenter.

Din virksomheds evne til at udnytte de nye digitale muligheder kan være afgørende for din konkurrenceevne. Men hvor langt er dine konkurrenter med digitaliseringen? Det får du svaret på i den rapport vi har udarbejdet sammen Teknologisk Institut.

Hent rapporten for detailbranchen eller hent den samlede rapport "Danske virksomheder udfordres af den digitale revolution".

Find svaret i rapporten

Ring mig op

Vi hjælper dig gerne med at vælge den rette løsning til dit behov. Udfyld formularen, og vi ringer dig op til en uforpligtende snak.

 

 

Du giver nu Norlys erhverv A/S samtykke til, at vi må kontakte dig én gang med et uforpligtende tilbud. Du kan læse, hvordan vi behandler data i vores persondatapolitik.

Digitalisering i andre brancher

Se hvordan andre brancher kan blive mere effektive, skabe lønsom vækst og sikre bedre kundeoplevelser med digitalisering.