OBS: Har du spørgsmål om tilmelding til indefrysningsordning, energikrisen, priser og el- og gasregningen? Find hjælp og svar her.

El og gasKundeservice
70 15 16 70
Internet og tvKundeservice
70 33 20 33
Hovednummer
70 11 50 00
Annuller


Hej, hvad kan vi hjælpe med?

Energikrise, el- og gaspriser samt gode råd

Du kan desværre opleve lang ventetid på at komme igennem til os, da vi får rigtigt mange henvendelser omkring produkter, regninger, indefrysningsordning, energikrise og spørgsmål til gode råd:

Søger du svar på spørgsmål om el og gas, kan du måske finde svar her:


BEMÆRK:
Er du ny elkunde hos Norlys, kan vi tidligst starte leverancen af el på din adresse om 21 dage. Har du allerede en elaftale hos Norlys, kan du tidligst skifte din aftale til d. 1. i den næste måned. Skift din aftale her.

Skal du flytte?

Når du flytter, skal du melde din flytning til Borgerservice. Men du skal også huske at melde flytning til os, så dine aftaler kan blive flyttet med, hvis du ønsker det. 

Meld flytning

Ofte stillede spørgsmål

Hvilken elaftale har jeg?

Hvis du er i tvivl om, hvilken elaftale du har hos Norlys, så kan du altid logge ind på Mit Norlys og se din elaftale.

Hvis du ikke tidligere har været logget ind på Mit Norlys, skal du oprette dig som ”Ny bruger” med dit kundenummer og din pinkode, som står på din el- eller gasregning eller på din Betalingsserviceoversigt.

Hvilke elprodukter kan jeg vælge?

Hos Norlys kan du vælge mellem tre forskellige elprodukter. Læs mere om dem her

Hvor finder jeg min regning?

Norlys - El og Gas

Har du el eller gas hos Norlys, kan du finde dine regninger via vores selvbetjening Mit Norlys.

Hvis du skal oprette en ny bruger, finder du kundenummer på din regning.


Norlys (Tv og Internet)

Har du TV eller internet hos Norlys (gælder også tidligere Boxer-kunder), kan du finde dine regninger via vores selvbetjening Mit Norlys. 

Hvis du skal oprette en ny bruger, finder du kundenummer på din regning.  

SE

Er du tidligere Syd Energi kunde, kan du finde dine gamle regninger fra før den 1. april 2020 via deres selvbetjening Min Side

Stofa

Dine regninger fra Stofa kan du finde på Stofas selvbetjeningsportal Mine Sider.

Kan jeg få delt min el- eller gasregning i flere rater?

Med en betalingsaftale kan du få delt din el- og gasregning i op til tre rater, hvis du er kvartalsafregnet. OBS: Er du månedsafregnet? Så kan du desværre ikke få en betalingsaftale. På din regning kan du se, om du er månedsafregnet eller kvartalsafregnet. Læs mere om betalingsaftale her

Kan jeg tilmelde mig indefrysningsordningen?

Hvis du ønsker at tilmelde dig ordningen, kan du gøre det nemt og hurtigt her

Hvorfor er elprisen høj lige nu?

Elprisen er en dynamisk størrelse, som kan være svær at forudsige. Den påvirkes nemlig af forskellige faktorer, som i perioder kan give store udsving.  

Hele det danske og europæiske elmarked oplever i øjeblikket meget høje priser. Du kan læse mere her.

Anmeld en henvendelse fra en anden elleverandør

Norlys Energi indsamler data vedr. konkurrenthenvendelser samt hjælper de berørte med at videregive sagerne til Forbrugerombudsmanden.

Er du blevet kontaktet af en anden elleverandør, der via uetisk konkurrence forsøger at give dig et bedre tilbud? Eller har du oplevet anden konkurrentvendt kontakt, hvor fx Norlys er nævnt? Så kan du hjælpe os med en anmeldelse her.

Spar tid med selvbetjening

På Mit Norlys kan du...

  • Se din elaftale og prisen pr. kWh

  • Følge dit forbrug og se dine regninger

  • Tilmelde dig Betalingsservice

  • Tilknytte kundeforhold

Log på mit Norlys

Personlig betjening i vores butikker


Du er også altid velkommen til at besøge en af vores butikker.

Norlys-butikken i Aarhus

Sankt Clemens Torv 15
8000 Aarhus C

Mandag-torsdag kl. 10-17.30

Fredag kl. 10-19

Lørdag kl. 10-16 

Norlys-butikken i  Aalborg
Boulevarden 18
9000 Aalborg

Mandag-torsdag kl. 10-17.30

Fredag kl. 10-19

Lørdag kl. 10-16 

Minimer chat ikon Hvad vil du chatte om?

Internet og Tv


Energi

Chat Udvid chat ikon