Hjælp til abonnement for erhvervsinternet og -telefoni

Her kan du få svar på spørgsmål omkring abonnementsændringer og få hjælp til at forstå din Norlys faktura. Du kan også finde vilkår, betingelser og priser.

Her kan du finde svar vedrørende dit abonnement

Hvordan opgraderer jeg vores internethastighed?

Du kan til enhver tid opgradere din internethastighed uden gebyr. Vi opgraderer hastigheden hurtigst muligt, kontakt Erhvervskundeservice på telefon eller udfyld formularen nederst på siden.

Hvordan bestiller jeg Erhvervswifi til vores Erhvervsinternet?

Du kan bestille Erhvervswifi ved at kontakte Erhvervskundeservice på telefon eller udfylde formularen nederst på siden.

Vi skal flytte. Kan vi tage vores erhvervsforbindelse med?

Om I kan tage jeres erhvervsforbindelse med afhænger blandt andet af, om vi kan levere internet til jeres nye adresse. Kontakt Erhvervskundeservice på telefon, eller udfyld formularen længere nede på siden.

Hvordan opsiger jeg mit erhvervsløsning?

Ønsker du at opsige dit erhvervsabonnement, bedes du kontakte erhvervskundeservice på telefon.

Vilkår og priser

Vi har samlet et overblik over alle gældende vilkår. Her finder du også en oversigt med priser og gebyrer.

Se vilkår og priser

Fakturaeksempel

 

1. Kundens adresse

2. Fakturanummer


3. Kundenummer


4. Betalingsdato


5. Emnefelt


6. Installationsadresse


7. Pris i alt

 

 

Har du spørgsmål til din faktura?


Vi har samlet svarene på de mest stillede spørgsmål omkring fakturering her. Hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål herunder, er du velkommen til at kontakte vores erhvervskundeservice.

Jeg har modtaget en betalingspåmindelse, hvad gør jeg?

Har du modtaget en betalingspåmindelse eller et lukkebrev, er det vigtigt, at du betaler dit skyldige beløb inden forfaldsdatoen. Kontakt erhvervskundeservice, hvis du er i tvivl om, hvordan du foretager indbetalingen.

Hvornår fremgår abonnementsændringer af vores faktura på Erhvervsinternet?

Da I altid betaler forud, vil reguleringen fremgå af den første eller anden faktura efter ændringen er sket. Prisen reguleres med tilbagevirkende kraft.

Hvor ofte modtager jeg en faktura på mit Erhvervsinternet?

Du modtager en faktura én gang i kvartalet, og betalingen er forudbetalt. Du kan finde betalingsperioden på din faktura.

Hvor ofte modtager jeg en faktura for mit Erhvervstelefoni?

Du modtager en faktura én gang i kvartalet. Dit abonnement på Erhvervstelefoni og dit forbrug er bagudbetalt. Du kan finde betalingsperioden på din faktura. Du kan se fakturaspecifikationer her

Kan jeg betale min faktura elektronisk?

Hvis din virksomhed har et EAN-nummer, kan I udfylde formularen herunder, og I vil modtage jeres faktura elektronisk.

Skriv til os

Har du spørgsmål til dit abonnement eller din faktura, er du velkommen til at skrive til os. Vi svarer på din besked inden for tre arbejdsdage. 

Du kan læse, hvordan vi behandler data i vores persondatapolitik.