Kontakt Norlys

Har du købt dit solcelleanlæg via EnergiMidt eller EnergiNord kan du melde en fejl på dit solcelleanlæg ved at udfylde nedenstående felter. Din henvendelse vil blive sendt direkte videre til vores servicepartner, hvorefter du vil blive kontaktet.

Har du købt dit solcellanlæg gennem Syd Energi eller Nyfors, skal du i stedet melde fejl ved at kontakte vores kundeservice.

Bemærk:

  • Er der ikke garanti på dit solcelleanlæg, har vi desværre ikke mulighed for at hjælpe dig, da Norlys ikke er aktive inden for solcellesalg og service. Tag i stedet for fat i nogle af de dygtige virksomheder, der arbejder med området.

  • Du skal selv afholde udgifter til rådgivning, fejlsøgning og reparationer, som ikke er relateret til en fejl dækket af garantien. Dette gælder f.eks. fejl som følge af udefrakommende forhold som stenslag, lynnedslag, knækkede stik og gnaverangreb samt brugervejledning og brugerhjælp som f.eks. at tænde for anlægget.

Projektnummer står på din faktura og starter ofte med ”840501xxxx”. Uden projektnummer kan igangsætning af sagen tage længere tid.
Typisk ligger det mellem 6-40
Så tag et billede af mærkesedlen, der sidder på siden af din inverter og upload billedet nedenfor. Mærkesedlen er et klistermærke med bl.a. produktnavn og stregkode.
Jo mere du beskriver jo bedre og hurtigere, har vi mulighed for at hjælpe dig. Skriv også gerne alle værdierne, hvis de kan læses på dit display. Vedlæg gerne relevante billeder.
Har der tidligere været problemer eller er der andre relevante bemærkninger