Kontakt Norlys
Har du købt dit solcelleanlæg via EnergiMidt eller EnergiNord kan du melde en fejl på dit solcelleanlæg ved at udfylde nedenstående felter. Din henvendelse vil blive sendt direkte videre til vores servicepartner, hvorefter du vil blive kontaktet.
Har du købt dit solcellanlæg gennem Syd Energi eller Nyfors, skal du i stedet melde fejl ved at kontakte vores kundeservice.
Bemærk:
-
Er der ikke garanti på dit solcelleanlæg, har vi desværre ikke mulighed for at hjælpe dig, da Norlys ikke er aktive inden for solcellesalg og service. Tag i stedet for fat i nogle af de dygtige virksomheder, der arbejder med området.
-
Du skal selv afholde udgifter til rådgivning, fejlsøgning og reparationer, som ikke er relateret til en fejl dækket af garantien. Dette gælder f.eks. fejl som følge af udefrakommende forhold som stenslag, lynnedslag, knækkede stik og gnaverangreb samt brugervejledning og brugerhjælp som f.eks. at tænde for anlægget.