OBS: Har du spørgsmål om tilmelding til indefrysningsordning, energikrisen, priser og el- og gasregningen? Find hjælp og svar her.

El og gasKundeservice
70 15 16 70
Internet og tvKundeservice
70 33 20 33
Hovednummer
70 11 50 00
Annuller

Vi har meget travlt i vores kundecenter

På trods af at vi de sidste tre måneder har ansat 70 ekstra medarbejdere til at besvare henvendelser og udvidet åbningstiden i Energi Kundecenter, kan vi fortsat ikke følge med.

Vi har derfor resten af november måned lukket for besvarelse af mails og beder jer om at kontakte os via telefon eller chat. Her er ventetiden også lang, men vi lukker ikke flere kunder ind i køen, end vi kan besvare samme dag. Derfor vil du nogle gange kunne opleve, at vores telefon er lukket, hvis der ikke er plads til flere i telefonkøen. 

Find svar om energikrisen

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan får jeg udbetalt mit tilgodehavende?

Hvis du har penge til gode hos Norlys, vil de blive udbetalt via din PBS-aftale. Hvis denne ikke er aktiv, skal du kontakte vores kundeservice på telefon 70151670, hvis du ønsker pengene udbetalt. Alternativt kan du tilmelde NemKonto via Mit Norlys.

Dit tilgodehavende vil blive udbetalt, når din slutopgørelse har forfald.

Hvor finder jeg min elregning?

Dine regninger fra Norlys finder du på vores selvbetjening Mit Norlys.

Hvis du ikke tidligere har været logget ind på Mit Norlys, skal du oprette dig som ”Ny bruger” med dit kundenummer og din pinkode, som står på din el- eller gasregning eller på din Betalingsserviceoversigt.

Hvordan får jeg delt min regning i flere rater?

Med en betalingsaftale kan du få delt din regning i op til tre rater, hvis du er kvartalsafregnet.

OBS! Er du månedsafregnet? Så kan du desværre ikke få en betalingsaftale. På din regning kan du se, om du er månedsafregnet eller kvartalsafregnet. Læs mere om betalingsaftale her.

Kan jeg tilmelde mig indefrysningsordningen?

Hvis du ønsker at tilmelde dig ordningen, kan du gøre det nemt og hurtigt her.

Hvilken elaftale har jeg?

Hvis du er i tvivl om, hvilken elaftale du har hos Norlys, så kan du altid logge ind på Mit Norlys og se din elaftale.

Hvis du ikke tidligere har været logget ind på Mit Norlys, skal du oprette dig som ”Ny bruger” med dit kundenummer og din pinkode, som står på din el- eller gasregning eller på din Betalingsserviceoversigt.

Hvordan ændrer jeg mit produkt?

Hvis du allerede er kunde hos Norlys, kan du nemt selv skifte din elaftale. Vi anbefaler, at du først læser om vores tre elaftaler, så du får den aftale, der passer bedst til dig. Læs mere og skift elaftale.

Hvad er PuljeEl?

PuljeEl er en Norlys elaftale, hvor din elpris er fast i et kvartal ad gangen. Det vil sige, at din elpris kun ændrer sig fire gange i løbet af et år til 1. januar, 1. april, 1. juli og 1. oktober. Fordelen ved denne elaftale er, at du ved præcist, hvad det koster dig at bruge strømmen hvert kvartal. Læs mere om PuljeEl her på siden.

Hvad er KombiEl?

KombiEl er en elaftale, der kombinerer en fast pris med variable timepriser. Derfor er KombiEl et godt valg til dig, som ønsker en elaftale, hvor en del af prisen varierer, mens du samtidig er sikret en fast pris, der minimerer store prisudsving. Læs mere om KombiEl her på siden.

Hvad er FlexEl?

FlexEl er en elaftale, hvor din elpris skifter time for time. Det betyder, at du kan udnytte prisdyk i løbet af dagen, hvis du har mulighed for at flytte dele af dit elforbrug til de billige timer. Du kan planlægge dit forbrug ved at se på vores FlexEl prisgraf. Læs mere om FlexEl her på siden.

Vi sidder klar til at hjælpe dig

Ring eller chat

Ring til 7015 1670

Når du ringer til os, kan du vælge at blive ringet op af en medarbejder, når det bliver din tur. Du beholder selvfølgelig din plads i køen.

Start chat

Åbningstider

For at hjælpe så mange kunder som muligt, åbner vi vores telefoner allerede kl. 7 i øjeblikket.

Mandag-onsdag kl. 07:00-16:00

Torsdag kl. 07:00-16:30

Fredag kl. 07:00-15:00

Mail

Vi har pt. ekstraordinært lange svartider på vores mails (4-5 uger). Vi anbefaler derfor, at du kontakter os via telefon eller chat.

energi@norlys.dk

Minimer chat ikon Hvad vil du chatte om?

Internet og Tv


Energi

Chat Udvid chat ikon