El og gasKundeservice
70 15 16 70
Internet og tvKundeservice
70 33 20 33
Hovednummer
70 11 50 00
Annuller

Forstå din faktura

Vi vil gerne hjælpe dig med at forstå, hvorfor din faktura ser ud, som den gør. Her kan du finde svar på en række spørgsmål, som vi håber, kan gøre din faktura lettere for dig at overskue.

Derfor ser din faktura ud, som den gør 

På denne side får du svar på, hvad de forskellige poster, begreber og beskrivelser på din faktura betyder. På den måde får du et bedre indblik i, hvad du reelt betaler for.

Her kan du finde svar vedrørende fakturering

Jeg har modtaget en betalingspåmindelse, hvad gør jeg?

Har du modtaget en betalingspåmindelse eller et lukkebrev, er det vigtigt, at du betaler dit skyldige beløb inden forfaldsdatoen. Norlys kontooplysninger er følgende:

Konto: 8072-1023929
BIC/SWIFT: SYBKDK22
IBAN: DK5880720001023929

Hvornår fremgår abonnementsændringer af vores faktura?

Da I altid betaler forud, vil reguleringen fremgå af den første eller anden faktura efter ændringen er sket. Prisen reguleres med tilbagevirkende kraft.

Hvor ofte modtager jeg en faktura?

Du modtager en faktura én gang i kvartalet, og betalingen er forudbetalt. Du kan finde betalingsperioden på din faktura.

Hvor ofte modtager jeg en faktura for mit Erhvervstelefoni?

Du modtager en faktura én gang i kvartalet. Dit abonnement på Erhvervstelefoni og dit forbrug er bagudbetalt. Du kan finde betalingsperioden på din faktura. Du kan se fakturaspecifikationer på norlys.dk/login.

Kan jeg betale min erhvervsfaktura elektronisk?

Hvis din virksomhed har et EAN nummer, kan I udfylde formularen herunder, og I vil modtager jeres faktura elektronisk.

Jeg er arbejdsgiver, og jeg ønsker at betale for min medarbejders internet. Hvad gør jeg?

Ønsker du at betale for din medarbejders internet, kan du kontakte Erhvervskundeservice på tlf. 8830 3080.

Tilmeld jeres faktura til Betalingsservice

Tilmelder I jeres faktura fra Norlys til Betalingsservice, vil selve fakturaoversigten fremgå som en pdf-fil i netbank.

Ved tilmelding til Betalingsservice opnår I en besparelse sammenlignet med fakturagebyr.

Tilmeld Betalingsservice

Tilmeld din faktura til Leverandørservice

Tilmeld Leverandørservice efter installation af din internetforbindelse så dine fremtidige regninger fra Norlys automatisk bliver betalt til tiden. Du undgår kedelige rykkere og gebyrer men modtager fortsat en faktura i papirform. Leverandørservice klarer betalingerne for dig.

Tilmeld via formularen, hvor du også kan læse mere om de generelle regler. Nets står bag Leverandørservice og er ejet af danske pengeinstitutter i fællesskab.

Sikkerhed
Dine oplysninger er fortrolige og transmitteres over en 128 bit krypteret protokol (SSL). Det er den samme krypteringsprotokol, som anvendes til betalinger via internettet. Desuden foregår din tilmelding på en krypteret linje. Det vil sige, at ingen kan læse eller indsætte oplysninger i de informationer, der udveksles mellem dig og Leverandørservice. Dine oplysninger bliver således håndteret fuldt fortroligt. Oplysningerne bliver sendt direkte til Leverandørservice.

Leverandørservice online tilmelding

Kontaktformular

Ønsker du at blive kontaktet, skal du udfylde formularen, så hører du fra os hurtigst muligt.

 

 

Vi svarer på din besked inden for tre arbejdsdage. Du kan læse, hvordan vi behandler data i vores persondatapolitik.

Fik du ikke svar på dine spørgsmål?

Vi hjælper gerne med at forstå din fiberfaktura. Du har altid mulighed for at henvende dig til vores kundeservice. Ring til os på

 

8830 3080