Kom i gang med Norlys Play
-
Aktivering: Når du bestiller tv, får du en mail med instruktioner til aktivering af Norlys Play. Hvis du ikke har modtaget en aktiveringsmail, kan du bruge samme login til Norlys Play, som du bruger til din selvbetjening.
-
Se på computer: Hvis du vil se Norlys Play på din computer, kan du logge ind her.
-
Kanalproblemer på Norlys Play: Hvis du oplever problemer med dine kanaler, kan du prøve følgende:
-
Forsøg først at logge ud og ind igen.
-
Slet appen, genstart din enhed og hent appen igen.
-
Loginproblemer: Hvis du har problemer med at logge ind på Norlys Play, kan du trykke 'Glemt adgangskode' her. Herefter modtager du en mail, hvor du kan nulstille din adgangskode.
For yderligere information om funktioner som start forfra, pause og spoling, kan du læse mere på vores side om Norlys Play.
For mere hjælp og ofte stillede spørgsmål, kan du besøge vores kundeserviceside til Norlys Play.