Fortrydelse & opsigelser

Har du enten fortrudt din bestilling af et produkt eller en service, eller ønsker du at opsige din aftale, så klarer vi det nemt og hurtigt.

Har du fortrudt din bestilling?

Op til 14 dage efter du har modtaget din kvittering for det produkt eller den service, som du har bestilt hos Norlys, kan du fortryde dit køb.

For at anvende din fortrydelsesret, skal du ringe til os på 7015 1670.

 

Vil du opsige din aftale?

Ønsker du at opsige din nuværende aftale, skal du ringe til os på 7015 1670.

Ofte stillede spørgsmål

Jeg skal flytte - skal jeg så opsige min aftale?

Hvis du flytter, så skal du ikke opsige din aftale, men i stedet melde din flytning til os.

Klik her for at melde din flytning.

Hvornår kan jeg opsige min aftale?

Du kan opsige din aftale når som helst, dog minimum med en måneds varsel. Vær opmærksom på, om din aftale er underlagt en bindingsperiode. Hvis du stadig er i bindingsperioden vil du blive opkrævet et gebyr.

Hvad sker der, når jeg har opsagt min aftale?

Efter et par uger vil du modtage en slutopgørelse fra os. Du kan enten få penge tilbage eller modtage en sidste opkrævning. Det afhænger af, om du har haft en større eller mindre forbrug, end du har betalt forud for på din sidste regning.

Skal du flytte?

Hvis du skal flytte, så skal du ikke opsige din aftale, men i stedet melde din flytning til os.

Klik her for at melde din flytning.