El og gasKundeservice
70 15 16 70
Internet og tvKundeservice
70 33 20 33
Hovednummer
70 11 50 00
Annuller

Hvad er medarbejderbredbånd?

Medarbejderbredbånd er en arbejdsgiverbetalt løsning til ansatte, der har behov for fleksibiliteten til at kunne arbejde hjemmefra. Vi giver dig professionel service og support med i løsningen.

Få et tilbud

Medarbejderbredbånd - en fordel for både virksomhed og medarbejder

Med en hjemmearbejdsplads kan dine medarbejdere arbejde effektivt hjemmefra med hurtigt og stabilt internet. I kan hurtigt sende og modtage data, og har I brug for professionel service og support, er vi kun et opkald væk.

Med medarbejderbredbånd forbedrer din virksomhed balancen mellem medarbejdernes arbejds- og privatliv. Det giver dem de bedste forudsætninger for at få en til tider hektisk hverdag til at gå op. Det giver tilfredse og fleksible medarbejdere.

Fordele med medarbejderbredbånd fra Norlys

Fleksibel fakturaservice

Vi sender hvert kvartal én samlet faktura for de medarbejdere, der er på aftalen. Det er enkelt og overskueligt.

Overblik i selvbetjening

I vores selvbetjeningsunivers får din virksomhed overblik over bestillinger, flytninger og ændringer – og løbende status på jeres engagement.

Unikke medarbejdertilvalg

Medarbejdere med firmabetalt internet kan bestille Stofa Tv, telefoni og højere internethastigheder. Vi fakturerer medarbejderen direkte, så virksomheden undgår ekstra administration.

National
dækning

En samlet løsning til jeres medarbejdere i hele landet - via fibernet, kabelnet og landsdækkende partnere.

Højeste
stabilitet

Internetforbindelser med minimal nedetid og hurtig fejlretning. Telefonisk fejlretning inden for 2 arbejdstimer og evt. teknikerbesøg inden for 3 hverdage.

Professionel kundeservice

Hvis I mod forventning oplever fejl på forbindelsen, kan virksomhed og medarbejdere ringe til os på 8830 3080.

Selvbetjeningsunivers til medarbejderbredbånd

Alle kunder, der har medarbejderbredbånd hos Norlys, har gratis adgang til vores selvbetjeningsunivers.

Selvbetjeningsuniverset giver overblik over jeres internetforbindelser. Samtidig er det et effektivt værktøj til håndtering af bestillinger, flytninger og ændringer, og du kan i modulet se løbende status på disse.

Administrator skal godkende medarbejdernes bestillinger, inden de bliver igangsat. Er du tidligere Eniig kunde, er det din administrator, der har adgang til selvbetjeningsuniverset.

Log på selvbetjening

Få hjælp til medarbejderbredbånd

Ring til os på tlf.:

8830 3080

eller udfyld formularen, så ringer vi til dig hurtigst muligt. 

 

Du giver nu Norlys erhverv A/S samtykke til, at vi må kontakte dig én gang. Du kan læse, hvordan vi behandler data i vores persondatapolitik.

Hvad er beskatningsreglerne for medarbejderbredbånd?

Så længe internetforbindelsen giver adgang til virksomhedens interne netværk og funktioner, kan arbejdsgiveren skattefrit stille internetforbindelse til rådighed for medarbejderen.

Opgradering og tilkøb

Din arbejdsgiver betaler din fiberbredbåndsforbindelse. Du har som udgangspunkt enten 100, 200, 300, 500 eller 1000 Mbit/s.

Du kan nemt opgradere til en endnu hurtigere internethastighed - du betaler kun for differencen. Du kan også tilkøbe tv, telefoni, SuperWifi, SafeSurf eller fast IP-adresse til egenbetaling. 

Spørgsmål og svar
om medarbejderbredbånd

 

Kan Norlys overtage min nuværende internetforbindelse?

Oftest, ja. Norlys arbejder sammen med energiselskaber i hele landet. Det er til din fordel, da vi for det meste bare overtager din nuværende forbindelse (hjemmeopkobling), uden at du skal have nye installationer.  

Hvad er leveringstiden på medarbejderbredbånd?

Hvis der skal graves fibernet ved etablering, er leveringstiden typisk op til 8 uger, fra du bestiller. Ligger det hele klar på din nye adresse, går det væsentligt hurtigere.

Kan jeg bestille ekstra hastighed til min hjemmeopkobling?

Ja, har du fx en 100 Mbit/s forbindelse, er det muligt at opgradere til fx 300 Mbit/s og betale differencen. Kontakt gerne Norlys Erhvervskundeservice på 8830 3080 for nærmere info og bestilling.

Er standard wifi inkluderet, når jeg har medarbejderbredbånd?

Ja, du vil få standard wifi via din fiberbox, dit modem eller din eksterne router.

Kan jeg tilkøbe SuperWifi privat?

Ja, det kan du. Med firmabetalt internet fra Norlys, har du mulighed for at tilkøbe ekstra wifi-enheder til 20 kr pr. stk. pr. måned, hvis du bor i Norlys' dækningsområde.

Privat tilkøb er igennem Norlys Erhvervskundeservice på 8830 3080.

Hvor mange SuperWifi-enheder kan jeg vælge til min husstand?

Du kan højst have 4 SuperWifi-enheder pr. husstand. Får du fx to enheder med i din firmaaftale, kan du tilvælge to ekstra enheder.

Skal der graves fibernet på min nye bopæl?

Hvis du kan få fibernet, og der ikke er et fiberkabel ved soklen, skal der graves fiberkabel ind til din bolig. Det klarer vi for dig.

Skal der etableres coax på min nye bopæl?

Hvis du kan få coax internet, etablerer vi forbindelsen fra gadeskab til nærmeste facade. Du skal selv stå for nedgravning af stikledning.

Jeg har meldt flytning. Hvornår får jeg internet på min nye adresse?

Hvis der skal graves fibernet ved etablering, er leveringstiden typisk op til 8 uger, fra du bestiller. Men ligger det hele klar på din nye adresse, går det væsentligt hurtigere. Vi kontakter dig med en præcis leveringstid. 

Hvordan installerer jeg det tilsendte udstyr til kabelnet (TDC coax)?

Du kan se, hvordan du installerer din router til kabelnettet (coax) i vores video kvikguide

Hvordan installerer jeg det tilsendte udstyr til fiber på TDC net?

Du kan finde svaret i vores video kvikguide

Hvordan sætter jeg mine SuperWifi-enheder op?

Du kan finde svaret i vores video kvikguide

En bruttolønsordning er ideel som personalegode

Med bredbånd får dine medarbejdere hurtigt og stabilt internet med lav svartid. Hele familien kan være på nettet samtidigt, uden at det påvirker hastigheden. Også selvom børnene streamer hvert sit yndlingsprogram, mens mor og far er på nettet fra forskellige enheder.

Fordele med bruttolønsordning

Digitaliseringen accelererer. Men hvor hurtigt?

Det har vi undersøgt sammen med Teknologisk Institut. Resultatet er tre rapporter, som gør dig klogere på, hvad COVID-19 har betydet for danske virksomheders digitalisering. 

Få svaret i vores 3 nye rapporter. 

Download rapporter