Find hurtigt svar om gas
Ofte stillede spørgsmål
Hvorfor modtager jeg acontoafregninger, når jeg har anmodet om frakobling af vores gasmåler?
Selvom din virksomhed har anmodet Evida om at få frakoblet og nedtaget jeres gasmåler, kan der gå op til 20 hverdage, før de giver os besked. Når vi får besked fra Evida, laver vi en slutopgørelse for jeres faktiske forbrug.
I perioden fra jeres gasmåler er frakoblet og nedsat i forbrug, til måleren er fysisk nedtaget, vil I stadigvæk modtage acontoafregninger fra os.
Vi vil derfor anbefale, at I kontakter Evida og beder dem om at sætte jeres forbrug ned til et minimum.
Det er jeres eget ansvar at få acontoforbruget nedsat ved Evida, som træffes på tlf. 77899 000.
Du kan læse mere om frakobling på Evidas hjemmeside.
Hvorfor kan jeg ikke se min regning i Betalingsservice?
I Norlys satser vi på digitalisering og grøn omstilling. Det betyder, at du fremadrettet kan se både nyeste og tidligere fakturaer på Mit Norlys, hvor du samtidigt også kan få overblik over dit forbrug.
Du kan logge på Mit Norlys her.
På Mit Norlys kan du også vælge at få tilsendt din regning på e-mail.
Kan jeg få delt min gasregning i flere rater?
Med en betalingsaftale kan du få delt din gasregning i op til tre rater, hvis du er kvartalsafregnet. OBS: Er du månedsafregnet? Så kan du desværre ikke få en betalingsaftale. På din regning kan du se, om du er månedsafregnet eller kvartalsafregnet. Læs mere om betalingsaftale her
Send en besked
Vi svarer hurtigst muligt og inden for 3 arbejdsdage
Vi svarer på din besked inden for tre dage. Du kan læse, hvordan vi behandler data i vores persondatapolitik.