El og gasKundeservice
70 15 16 70
Internet og tvKundeservice
70 33 20 33
Hovednummer
70 11 50 00
Annuller

Ofte stillede spørgsmål

Hvorfor modtager jeg acontoafregninger, når jeg har anmodet om frakobling af vores gasmåler?

Selvom din virksomhed har anmodet Evida om at få frakoblet og nedtaget jeres gasmåler, kan der gå op til 20 hverdage, før de giver os besked. Når vi får besked fra Evida, laver vi en slutopgørelse for jeres faktiske forbrug.

I perioden fra jeres gasmåler er frakoblet og nedsat i forbrug, til måleren er fysisk nedtaget, vil I stadigvæk modtage acontoafregninger fra os.

Vi vil derfor anbefale, at I kontakter Evida og beder dem om at sætte jeres forbrug ned til et minimum.

Det er jeres eget ansvar at få acontoforbruget nedsat ved Evida, som træffes på tlf. 77899 000.

Du kan læse mere om frakobling på Evidas hjemmeside.

Hvorfor kan jeg ikke se min regning i Betalingsservice?

I Norlys satser vi på digitalisering og grøn omstilling. Det betyder, at du fremadrettet kan se både nyeste og tidligere fakturaer på Mit Norlys, hvor du samtidigt også kan få overblik over dit forbrug.

Du kan logge på Mit Norlys her.

På Mit Norlys kan du også vælge at få tilsendt din regning på e-mail.

Kan jeg få delt min gasregning i flere rater?

Med en betalingsaftale kan du få delt din gasregning i op til tre rater, hvis du er kvartalsafregnet. OBS: Er du månedsafregnet? Så kan du desværre ikke få en betalingsaftale. På din regning kan du se, om du er månedsafregnet eller kvartalsafregnet. Læs mere om betalingsaftale her

Ring til os

Gas

7015 1670

Åbningstider

Mandag-onsdag kl. 08:00-16:00
Torsdag kl. 08:00-16:30
Fredag kl. 08:00-15:00

Send en besked

Vi svarer hurtigst muligt og inden for 3 arbejdsdage

 

Vi svarer på din besked inden for tre dage. Du kan læse, hvordan vi behandler data i vores persondatapolitik.

Minimer chat ikon Hvad vil du chatte om?

Internet, tv og streaming


El, opladning og naturgas

Chat Udvid chat ikon