Service og support

Servicevindue

Et servicevindue er et på forhånd aftalt tidspunkt, hvor vi som leverandør har mulighed for at udføre opgaver i nettet. Disse opgaver kan medføre ustabilitet og/eller brud på forbindelser til kunder.

Servicevinduet bruges til omfattende opgradering af software, installation af nyt udstyr eller omlægning af driften eller fiberforbindelser. Alt sammen for at sikre kunderne en høj driftsstabilitet, nye tjenester og høj sikkerhed.

Præventivt vedligehold gennemføres kun ved uforudsete situationer, eksempelvis genstart af routere eller arbejde, som kun berører et mindre antal kunder.

Servicevindue tidsrum

Mandag kl. 00-06
Varsles så vidt muligt mindst fem arbejdsdage i forvejen via hjemmesiden eller tilmeldt driftsmail

Præventivt vedligehold tidsrum

Mandag - søndag kl. 06-07
Varsles ikke, men vil som regel ikke give mere end 5 minutters nedetid

 

Hvad dækker service?

Service dækker forbindelsen fra Norlys til kunden samt det udstyr, der er leveret af Norlys. Såfremt det viser sig at være et problem i jeres eget netværk eller udstyr, vil I selv skulle afholde alle udgifter ved tilkald af service. Kunden er ansvarlig for, at der er fri adgang for Norlys' tekniker ved tilkald. Er dette ikke tilfældet, dækkes udgifterne af kunden selv.

 

Serviceaftaler

Alle kunder har en serviceaftale uanset om de har Erhvervsinternet eller Erhvervsinternet Pro. Hos Norlys lægger vi stor vægt på god kundeservice. Når du køber Fiber, får du derfor altid fri support og en god serviceaftale med i prisen.

Serviceaftale Erhvervsinternet
Serviceaftale Erhvervsinternet Pro

Erhvervsinternet

Service og support

Generel support Hverdage kl. 08-21
Weekend kl. 10-16
   
Spørgsmål til abonnement og regning Mandag, tirsdag og torsdag kl. 08-16
Onsdag kl. 10-16
Fredag kl. 8-15

Service og fejlretning

Arbejdstimer Mandag, tirsdag og torsdag kl. 08-16
Onsdag kl. 10-16
Fredag kl. 8-15
   
Fejlmelding Man - fre kl. 08-21*
Lør - søn kl. 10-16*

Reaktionstid

Fejl, der rettes fra driftscentral 3 arbejdstimer
Hvis teknikerbesøg er påkrævet 8 arbejdstimer

 

Fik du ikke svar på dine spørgsmål?

Du har altid mulighed for at henvende dig til vores kundeservice. Ring til os på

 

8830 3080

Skriv til os

Vi svarer på din besked inden for tre arbejdsdage. Du kan læse, hvordan vi behandler data i vores persondatapolitik.