Hjælp til el
Her finder du svar på alt om jeres elaftale hos Norlys.
Find svar på dine spørgsmål

Skal din virksomhed flytte?
De fleste flytninger kan klares nemt og hurtigt online. Er du ejendomsmægler, udlejer eller fra en boligforening og har du fuldmagt til at flytte for andre, kan du også meld flytning her.
Meld flytningOfte stillede spørgsmål
Hvorfor kan jeg ikke se min regning i Betalingsservice?
I Norlys satser vi på digitalisering og grøn omstilling. Det betyder, at du fremadrettet kan se både nyeste og tidligere fakturaer på Mit Norlys, hvor du samtidigt også kan få overblik over dit forbrug.
Du kan logge på Mit Norlys her.
På Mit Norlys kan du også vælge at få tilsendt din regning på e-mail.
Kan jeg få delt min elregning i flere rater?
Med en betalingsaftale kan du få delt din elregning i op til tre rater, hvis du er kvartalsafregnet. OBS: Er du månedsafregnet? Så kan du desværre ikke få en betalingsaftale. På din regning kan du se, om du er månedsafregnet eller kvartalsafregnet. Læs mere om betalingsaftale her
Hvor kan jeg se driftsinformation?
Du kan se status for elnettet og få overblik over eventuelle forstyrrelser på siden her.
Hvordan tilmelder jeg en ny elmåler?
Er du i gang med at bygge nyt hus eller skal du udskifte din gamle elmåler, så kan du nemt og hurtigt tilmelde din nye elmåler hos Norlys. Læs mere her

Vil du have spændende nyt?
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få viden om, hvordan du bruger energien bedst muligt i din virksomhed.
Tilmeld nyhedsbrevVi sidder klar til at hjælpe dig
Har du spørgsmål eller brug for hjælp, så tøv endelig ikke med at kontakte os.
Klik her for at se kontaktmuligheder og åbningstider.
Kontakt os