El og gasKundeservice
70 15 16 70
Internet og tvKundeservice
70 33 20 33
Hovednummer
70 11 50 00
Annuller

Ofte stillede spørgsmål

Hvorfor kan jeg ikke se min regning i Betalingsservice?

I Norlys satser vi på digitalisering og grøn omstilling. Det betyder, at du fremadrettet kan se både nyeste og tidligere fakturaer på Mit Norlys, hvor du samtidigt også kan få overblik over dit forbrug.

Du kan logge på Mit Norlys her.

På Mit Norlys kan du også vælge at få tilsendt din regning på e-mail.

Kan jeg få delt min elregning i flere rater?

Med en betalingsaftale kan du få delt din elregning i op til tre rater, hvis du er kvartalsafregnet. OBS: Er du månedsafregnet? Så kan du desværre ikke få en betalingsaftale. På din regning kan du se, om du er månedsafregnet eller kvartalsafregnet. Læs mere om betalingsaftale her

Hvor kan jeg se driftsinformation?

Du kan se status for elnettet og få overblik over eventuelle forstyrrelser på siden her.

Ring til os

 

 

El

7015 1679

Åbningstider

Mandag-onsdag kl. 08:00-16:00
Torsdag kl. 08:00-16:30
Fredag kl. 08:00-15:00

Vil du have spændende nyt?

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få viden om, hvordan du bruger energien bedst muligt i din virksomhed. 

Tilmeld nyhedsbrev
Minimer chat ikon Hvad vil du chatte om?

Internet, tv og streaming


El, opladning og naturgas

Chat Udvid chat ikon