Kort/brik registreres ikke på ladeboks


Denne vejledning hjælper dig med at løse problemer, hvis din Norlys-ladeboks ikke registrerer dit kort eller din brik. Dette kan opstå, hvis ladeboksen hverken bipper eller lyser, når du scanner dit kort eller din brik


Mulige årsager

  • Kortet eller brikken scannes forkert (forkert placering).

  • Kortet eller brikken kan være defekt.

  • Ladeboksen kan være sensitiv over for, hvor kortet eller brikken scannes.


Sådan fejlfinder du

1. Kontrollér placeringen for scanning

  • På Elvi ladebokse skal kortet eller brikken scannes på ikonet over LED-ringen og ikke på selve LED-ringen.

  • Sørg for at holde kortet eller brikken tæt og roligt på det rette område.

2. Test kortet/brikken på en anden ladeboks

  • Hvis det er muligt, test dit kort eller din brik på en anden ladeboks.

  • Hvis det stadig ikke registreres, kan det være defekt.

3. Få nyt kort eller ny brik

  • Hvis kortet eller brikken fortsat ikke registreres, kan det være defekt. For at få en ny brik eller et nyt kort kan du kontakte kundeservice.