Kort/brik registreres ikke på ladeboks
Denne vejledning hjælper dig med at løse problemer, hvis din Norlys-ladeboks ikke registrerer dit kort eller din brik. Dette kan opstå, hvis ladeboksen hverken bipper eller lyser, når du scanner dit kort eller din brik
Mulige årsager
-
Kortet eller brikken scannes forkert (forkert placering).
-
Kortet eller brikken kan være defekt.
-
Ladeboksen kan være sensitiv over for, hvor kortet eller brikken scannes.
Sådan fejlfinder du
1. Kontrollér placeringen for scanning
-
På Elvi ladebokse skal kortet eller brikken scannes på ikonet over LED-ringen og ikke på selve LED-ringen.
-
Sørg for at holde kortet eller brikken tæt og roligt på det rette område.
2. Test kortet/brikken på en anden ladeboks
-
Hvis det er muligt, test dit kort eller din brik på en anden ladeboks.
-
Hvis det stadig ikke registreres, kan det være defekt.
3. Få nyt kort eller ny brik
-
Hvis kortet eller brikken fortsat ikke registreres, kan det være defekt. For at få en ny brik eller et nyt kort kan du kontakte kundeservice.