Regning
Hos Norlys kan du nemt administrere dine regninger og betalinger via vores selvbetjeningsportal. Denne guide hjælper dig med at forstå din regning, og hvordan du håndterer eventuelle problemer med regninger.
Hjælp til regninger
-
Se regning: Se og administrer dine regninger via din selvbetjening. Husk at tjekke spamfilteret i din mail, hvis du ikke kan finde din elektroniske regning.
-
Regningsguide: Har du brug for hjælp til at forstå din regning? Indtast dit regningsnummer i vores regningsguide.
-
Første regning: Din første regning kan dække en længere periode end normalt. Det skyldes, at vi fakturerer abonnementer forud. Hvis dit abonnement starter kort tid efter, at regningerne er blevet dannet, kan du opleve, at din regning dækker mere end én måned eller mere end ét kvartal, hvis du er kvartalsafregnet.
-
Fejl i regning: Hvis du oplever fejl i din regning, og du ikke kan finde svar i vores regningsguide, bedes du kontakte vores kundeservice på telefonnummer 7011 4040.
-
Fejl med betaling: Hvis du oplever problemer med din betaling, som for eksempel dobbelt betaling, så skal du kontakte vores kundeservice på telefonnummer 7011 4040.
-
Måneds- og kvartalsafregning: Du modtager enten en regning hvert kvartal eller hver måned. Som standard opkræver vi altid abonnementer frem i tiden, men forbrug bagud. Hvis dit abonnement er startet lige efter, at vi har dannet regninger, vil din første regning kunne dække over mere end et kvartal eller mere end en måned. Det er på nuværende tidspunkt ikke muligt for alle kunder at skifte mellem måneds- og kvartalsafregning.
-
Tjek om du kan skifte: Du kan indtaste dit regningsnummer i vores regningsguide. Hvis du har regning 1, så kan du godt skifte mellem måneds- og kvartalsafregning.
For flere oplysninger om regning kan du læse mere på vores side om regninger. Du kan også kontakte vores kundeservice på telefonnummer 7011 4040.