Hjælp til abonnement for tv, internet og telefoni

Det skal være let for dig at være kunde. Derfor har vi samlet den vigtigste information om dit abonnement her. Lige fra betaling af din regning til returnering af udstyr og fra skift af abonnement til fortrydelsesret.

Savner du hurtigere internet eller mere underholding?


Så er der godt nyt. Hos Norlys kan du nemlig let ændre din nuværende løsning. Her kan du læse mere om, hvordan du kan ændre dit internet eller skifte ud i din tv- og streamingpakke, så det passer til dit behov.


Skift dit internet, så det passer til dit behov

Livet er for kort til en forkert internetløsning, derfor har du altid mulighed for at ændre dit internet hos os. Som udgangspunkt kan du frit skifte mellem vores internetløsninger. Der er dog nogle betingelser, som som du skal være opmærksom på.

Skift til internet via fibernet eller kabelnet
Hos Norlys kan du som udgangspunkt skifte frit mellem internet via kabelnet og fibernet inden for din bindingsperiode, uden at det medfører start på en ny bindingsperiode. Dette gælder dog ikke, hvis teknologiskiftet kræver installation med tekniker. I dette tilfælde skal du betale et oprettelsesgebyr for "Installation med tekniker", og du starter en ny seks måneders bindingsperiode. Du finder prisen på gebyret her. Et skifte af internetteknologi på din internet kan foretages med 30 dages varsel.

Opgrader til en højere internehastighed
Du kan frit opgradere til en højere internethsatighed, også selvom du er inden for din seks måneders bindingsperiode. Hvis du vælger at foretage sådan en opgradering af dit abonnement, så vil du starte på en ny seks måneders bindingsperiode.

Nedgrader til en lavere internehastighed
Du kan nedgradere din internethastighed med 30 dages varsel. Nedgraderingen kan først ske efter endt seks måneders bindingsperiode, og du skal melde abonnementsskifte til os, mindst 30 dage før din bindingsperiode slutter.

Sådan ændrer du dit internetabonnement
Ønsker du at ændre dit nuværende internetabonnement, skal du kontakte vores kundeservice.


Tilpas tv og streaming, så det passer til dig

Savner du noget i din tv-pakke, eller har du behov for at tilføje en ny streamingtjeneste?

Opgrader din tv-pakke eller skift ud i dit Vælg selv-indhold
På din selvbetjening kan du altid få indhold over dit abonnement. Det er også her, at du kan opgradere din tv-pakke eller skifte Vælg selv-kanaler, hvis dit underholdningsbehov har ændret sig. Ændringen vil træde i kraft inden for 48 timer.

Skift til mindre tv-pakke eller ændre, hvordan du modtager din underholdning
Ønsker du at ændre din måde at se underholdning på? Måske vil du skifte fra kabel-tv til streaming eller skifte til en mindre tv-pakke? Kontakt vores kundeservice, og de vil hjælpe dig med at foretage ændringerne. Vær opmærksom på, at du kan skifte til en mindre tv-pakke med opsigelsesvarsel, som er løbende måned + 1 måned.

Sådan betaler du din regning hos Norlys 

Du kan vælge mellem tre forskellige betalingsformer: Automatisk kortbetaling*, Betalingsservice eller Girokort. 

Betalingsform Pris
Automatisk kortbetaling* 0,00 kr./md.
Betalingsservice 9,75 kr./md.
Girokort 49,00 kr./md.

 

*Bemærk, at det desværre ikke er alle vores kunder, som har mulighed for at tilmelde sig automatisk kortbetaling. Du kan se, om du kan tilmelde dig automatisk kortbetaling på din selvbetjening.


Vælg og skift betalingsform på din selvbetjening

På din selvbetjening kan du selv vælge den betalingsform, som passer til dine behov. Det er også her, at du kan skifte eller afmelde dit betalingskort, hvis du har brug for det. I tilfælde af, at dit betalingskort er tæt på udløbsdatoen, vil du modtage en påmindelse fra os ca. 14 dage før udløbsdatoen, så du har tid til at skifte til et nyt betalingskort.  

Arbejdsgiverbetalt internet

Har du en aftale med din arbejdsgiver om en arbejdsgiverbetalt internetforbindelse, kan vi hjælpe dig med at opdele din regning. Du skal blot udfylde vores formular med dine oplysninger, så sørger vi for at opdele regningen mellem dig og din arbejdsgiver. Vi sender en bekræftelse til både dig og din arbejdsgiver.


Betaling fra udlandet

Ved udenlandske overførsler bruges:
IBAN-nummer: DK6254700003288653
BIC-kode/SWIFT-adresse: NYKBDKKK

Opsigelse af dit abonnement 

Der kan være flere grunde til, at du overvejer at opsige dit abonnement. Ring til os og lad os kigge på dine muligheder, så vi kan finde den bedste løsning til dig. Skulle du alligevel ønske at opsige dit abonnement, så hjælper vi dig naturligvis også med at få klaret den del. 

Læs mere om fortrydelse og opsigelse