Betaling
Hos Norlys kan du nemt administrere dine regninger og betalinger via vores selvbetjening. Denne guide viser dig dine betalingsmuligheder, og hvordan du løser eventuelle problemer med betaling.
Betalingsmuligheder
-
MobilePay: Du kan betale enkelte regninger med MobilePay på din selvbetjening.
-
Automatisk kortbetaling: Du kan tilmelde automatisk kortbetaling via din selvbetjening. Der er ikke noget betalingsgebyr på automatisk kortbetaling. Du kan ikke tilmelde Dankort til automatisk kortbetaling.
-
Betalingsservice: Tilmeld dig via netbank eller selvbetjening. Der er et gebyr på 15 kr. pr. regning på betaling over Betalingsservice.
-
Det tager fire til seks uger, før din Betalingsservice-aftale er aktiv.
-
Du er først tilmeldt betalingsservice, når du kan se, at aftalen er sat til trækning i din netbank. Bemærk: Hvis din regning er dannet, før din aftale er aktiv, så skal din første regning betales manuelt.
-
Ændring af bankkonto: Kontakt din bank, hvis du vil ændre den konto, der er tilknyttet Betalingsservice.
-
Bankoverførsel: Kontakt kundeservice på telefonnummer 7011 4040 for de korrekte bankoplysninger.
-
Indbetalingskort: Brug det lange nummer, der starter med +71, som du finder nederst på din regning.
-
Udenlandsk Betaling: Brug IBAN: DK6254700003288653, SWIFT: NYKBDKKK for udenlandske bankoverførsler.
Rykker og manglende betaling
-
Rykker: Hvis du ikke betaler din regning, pålægges der et rykkergebyr på 100 kr.
-
Udskyde regning: Hvis du ikke kan betale din regning, kan du vente med at betale din regning til næste måned. Det koster et rykkergebyr på 100 kroner. Hos Norlys vil du modtage to rykkere, før vi lukker for forbindelsen.
-
Manglende betaling: Hvis dit produkt er lukket på grund af manglende betaling, og ønsker du at få genåbnet dit abonnement, skal du betale din regning. I de fleste tilfælde vil dit abonnement automatisk blive genåbnet, når vi kan se din indbetaling.
-
Ved bankoverførsel kan vi se indbetalingen efter to hverdage.
-
Ved betaling via selvbetjening kan vi se indbetalingen efter tre timer.
-
Hvis du ønsker mere hjælp til genåbning af dit internet, så skal du ringe til kundeservice på telefonnummer 7011 4040.
Skifte betaler
Hvis du ønsker at skifte betaler på din regning, skal du udfylde denne formular.
For flere oplysninger om betaling, kan du besøge vores side om betaling på hjemmesiden. Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte vores kundeservice på telefonnummer 7011 4040.