Gå til hovedindhold


Skal vi opsige dit nuværende internetabonnement for dig?

Vi kan opsige dit nuværende internetabonnement hos din nuværende udbyder og koordinere opsigelsen med oprettelsen af din nye aftale, så skiftet sker på samme dato. På den måde kan du minimere perioder med nedetid og dobbelt abonnementsbetaling.

For at vi kan opsige dit internet hos din nuværende udbyder, skal følgende være opfyldt:

  • Du har bestilt internet fra Norlys.
  • Det er den samme juridiske ejer af abonnementet.
  • Du ønsker at skifte internetudbyder på den samme adresse.
  • Du ønsker tidligst at skifte udbyder om 15 dage.
  • Du ønsker seneste at skifte udbyder om 6 måneder.

OBS – Hvis du endnu ikke har bestilt Internet fra Norlys og gerne vil have hjælp til at opsige dit nuværende internetabonnement hos en anden udbyder, sidder vi klar til at hjælpe dig. Du kan læse mere om proceduren for skift af internetudbyder her.