OBS: Har du spørgsmål om tilmelding til indefrysningsordning, energikrisen, priser og el- og gasregningen? Find hjælp og svar her.

El og gasKundeservice
70 15 16 70
Internet og tvKundeservice
70 33 20 33
Hovednummer
70 11 50 00
Annuller

Hjælp til internet

Her finder du alt, du skal bruge for at komme godt i gang med dit internet fra Norlys. Vi har samlet alle vores guides og gode råd til dig. Du kan også finde tips til, hvad du selv kan gøre, hvis der er knas med forbindelsen.

Aktuelt Servicearbejde på Coax nettet

I perioden fra onsdag d. 1. februar 2023 til og med torsdag d. 9. marts 2023, i tidsrummet mellem kl. 01.00 og kl. 05.00, udfører TDCNET opgradering af Coax netværket i hele landet.

I ovenstående tidsperiode vil du på blot én af nætterne, kunne opleve manglende internetforbindelse i op til 4 timer.

Du skal ikke foretage dig noget i forbindelse med opgraderingen, men hvis du mod forventning skulle mangle dit internet efter klokken 05.00 så genstart venligst din/dit router/udstyr.

Søger du information om betaling, priser og returnering?

Vi har samlet den vigtigste information om dit abonnement på ét sted, så det er let for dig at finde de svar, du søger.

Find information om dit abonnement

Vi sidder klar til at hjælpe dig


Du er altid velkommen til at kontakte os med spørgsmål. Såfremt din henvendelse omhandler tekniske udfordringer med internet, tv eller streaming, anbefaler vi, at du kontakter os telefonisk, når du er ved dit udstyr. Du er også velkommen til at til at benytte chatten, som du finder via det grønne ikon i nederste højre hjørne.

Kundeservice & teknisk support

Ring til os:

Tlf: 7033 2033

Åbningstider

Mandag-torsdag kl. 9-17
Fredag kl. 9-16
Lørdag kl. 10-16 (kun teknisk support)

Minimer chat ikon Hvad vil du chatte om?

Internet, tv og streaming


El, opladning og naturgas

Chat Udvid chat ikon