Velkommen til Norlys.
Har du spørgsmål til os?

 

Find svarene på de væsentligste spørgsmål som energikunde hos Norlys.

Hvorfor fik jeg to regninger i april/maj?

Som tidligere kunde hos SE fik du to regninger inden for kort tid – en slutopgørelse fra SE og en aconto-regning fra Norlys.

Det skyldes, at vi på grund af Norlys fusionen har opgjort dit strømforbrug hos SE til og med den 31. marts. Dit strømforbrug fra og med 1. april indgår i din første aconto-regning fra Norlys

Hvorfor blev jeg trukket to gange på min Betalingsservice i april/maj?

Din Betalingsservice-aftale med SE blev automatisk flyttet med over i Norlys.

Det betød, at din slutopgørelse blev trukket via af din Betalingsservice-aftale med SE - og din Norlys aconto-regning blev trukket via din Betalingsservice-aftale med Norlys.

Hvor finder jeg min Norlys-elregning?

Dine regninger fra Norlys finder du på vores selvbetjening ”Mit Norlys”. Du logger ind med samme e-mail og adgangskode, som du brugte på SE’s selvbetjening "Min Side".

Klik på nedenstående link for at logge ind på ”Mit Norlys”.
https://account.norlys.dk/login

Har du ikke lavet en bruger på ”Mit Norlys” endnu, kan du gøre det her: https://account.norlys.dk/signup

Hvor finder jeg min SE-elregning?

Dine regninger fra SE finder du inde på SE’s selvbetjening ”Min Side”. Her kan du se dine gamle regninger og dit forbrug fra før den 1.april.

Klik her for at gå til SE’s ”Min Side”:
https://norlys.se.dk/minside/login?returnUrl=%2Fminside

Har du ikke lavet en bruger på SE’s "Min Side" endnu, skal du bruge dit nye kundenummer og pinkode, som du får på din første regning fra Norlys.

Hvordan får jeg udbetalt mit tilgodehavende?

Hvis du har penge til gode hos SE, vil de blive udbetalt via den Betalingsservice-aftale, du havde hos SE. Hvis den Betalingsservice-aftale ikke er aktiv, og du ønsker beløbet udbetalt, skal du kontakte vores kundeservice på 7015 1670 eller indtaste dine kontooplysninger på ”Min Side”.

Klik på nedenstående link for at tilgå udbetalingssiden https://norlys.se.dk/minside/udbetaling

Hvis dit tilgodehavende ikke er blevet udbetalt, bliver det overført til din konto hos Norlys og trukket fra din næste regning.

Hvad betyder fusionen mellem Eniig og SE for min Elvarme-afregning?

Som elvarmekunde hos Norlys modtager du 3 aconto regninger og 1 årsopgørelse, hvori din reducerede elpris er medregnet baseret på dit reelle årsforbrug, Dette sikrer, at din elvarme reducering bliver beregnet korrekt og derved undgår du at betale for høj elafgift i løbet af året.

Chat

Vores kundeservice-robot svarer med det samme

Start chat

Ring eller skriv til os

 

 

El

7015 1670

Skriv til os

energi@norlys.dk

Åbningstider

Mandag-onsdag kl. 08:00-16:00
Torsdag kl. 08:00-16:30
Fredag kl. 08:00-15:00