Når I skal effektiviserer kommunikationen
Touchpoint Experience gør hverdagen mere effektiv.
I en travl hverdag, hvor der er meget at se til, kan det være rart med en ekstra hånd, når kunderne ringer. Med Touchpoint Experience fra Norlys Erhverv hjælper vi jer med en gennemtestet og fleksibel omstillingsløsning, der sikrer, at I altid sender vigtige opkald videre til de rigtige kolleger uanset, hvor I befinder jer - til gavn for kundetilfredsheden og bundlinjen.
Touchpoint Experience er en skræddersyet løsning, som samler mobiltelefoni, fastnet og IP-telefoni i én samlet cloud-baseret kommunikationsløsning.
Touchpoint Experience - kundeservice på kundens præmisser
Gør hvert opkald til en professionel oplevelse
Med Touchpoint Experience bliver dine kunder altid hjulpet hen til den rigtige afdeling og medarbejder - uanset hvor medarbejderen befinder sig. Kunderne får en professionel oplevelse, hver gang de ringer til jer – og I undgår det tab, der kan følge med ubesvarede henvendelser.
- Dine kunder kan nemt taste sig til den rigtige afdeling, når de ringer ind.
- Du kan automatisk fortælle dine kunder, hvornår du er ledig.
- Opkald bliver stillet i kø eller sendt automatisk videre til en udvalgt kollega, når der er optaget
En skræddersyet løsning til den enkelte
Touchpoint Experience hjælper jer til at arbejde effektivt sammen uanset om I er på kontoret, hjemme, på kundebesøg eller ude at rejse. Det afgørende er at I let kan trække på hinandens ekspertise, selvom ikke alle er fysisk til stede på kontoret – og undgå at ingen kald går tabt.
- Medarbejderne er ikke begrænsede i forhold til hvor de arbejder.
- Let at skelne mellem privat- og arbejdsnumre – og holde fri, når man har fri.
- Overblik over hvilke kollegaer der er tilgængelige – uanset hvor de befinder sig.
- Vælg den brugerpakker, som passer til den enkelte medarbejdere – så slipper I også for at betale for funktioner, som den enkelte medarbejder ikke benytter.
Optimerer jeres arbejdsgange med en simpel løsning
Via Touchpoint Experience kan vi indsamle og sende jer data over fordelingen af indkomne opkald hen over døgnet og til forskellige svargrupper. Det giver jer mulighed for at indrette arbejdsdagen ud fra, hvornår kunderne ringer ind.
Samtidig forbedrer det jeres arbejdsgange, at opkald straks dirigeres til det rette sted - og vi har gjort det nemt at komme i gang!
- Hovednummer med velkomstbesked og åbningstider.
- Menuomstilling, så kunderne kan taste sig til den rigtige afdeling.
- Nedsat svartid – medarbejdere kan deles om at svare opkald.
Teams integration med Touchpoint Experience
Touchpoint Experience kan integreres med Microsoft Teams. Få én samlet platform med samarbejds- og kommunikationsløsninger.
Teams med telefoni fra Norlys er enkelt, effektivt og tidsbesparende.
- Smart for medarbejdere, der benytter Teams som primært arbejdsredskab særligt fra skrivebordet - men også på mobilen.
- Relevant kommunikation til relevante medarbejdere via grupper i Teams.
- Nem adgang til delte filer, applikationer, websteder, delte kalendere fra både mobil og computer.
- Få en komplet kommunikations-platform med Norlys Omstilling+ for jer som allerede benytter Teams.
Touchpoint anvendes i dag af 800.000 brugere i Norden
i virksomheder med 1 til 18.000 medarbejdere
Hvilken løsning passer til jeres behov?
Sørg for, at alle opkald bliver besvaret og ender det rette sted i virksomheden – og ikke hos konkurrenten. Med Touchpoint får I en enkel, brugervenlig og professionel løsning, som skaleres til lige præcis jeres behov. Uanset om du har en enkeltmandsvirksomhed, eller om I er en af Danmarks største arbejdspladser.