ACE - Den ultimative platform
ACE kontaktcenter er designet til problemfrie kundedialoger og intelligente samtaler. Komplet løsning med de nyeste funktioner såsom Conversational IVR, AI og Chatbot. Det sikrer bedre kundeservice og gladere medarbejdere.
ACE er anerkendt af GARTNER MAGIC QUADRANT og den største kontaktcenterløsning i Norden. ACE bruges i dag af mere end 500 virksomheder med tilsammen næsten 100.000 brugere.
Sæt kunden i centrum
Conversational IVR
Gør det nemt for kunden at komme igennem til den rette hjælp.
Hvis det er nødvendigt, stiller IVR et opfølgende spørgsmål, og systemet stiller så opkaldet videre til den rette agent eller selvbetjeningsløsning. På denne måde slipper kunden for at skulle navigere gennem indviklede menuer, og det er systemets opgave at forstå kunden, snarere end det er kundens opgave at prøve at finde frem til de rigtige menuvalg.
Undersøgelser viser, at ca. 70% foretrækker at tale frem for at trykke på knapper. Med ACE får du en talesvarfunktion (IVR), der også forstår, når kunden beskriver problemet med sine egne ord.
Chatbot
Hvordan sikrer man samme svar til de mest efterspurgte henvendelser? Og bruger dermed ressourcerne rigtigt?
ACE Chatbot løser selv mange almindelige kundeproblemer, men kan om nødvendigt viderestille opkaldet til en agent. Samtalen fortsætter gnidningsløst i samme vindue, og kundens spørgsmål forsvinder ikke. Kunden behøver ikke gentage de samme ting igen og igen, og agenten opnår hurtigt fuld indsigt i situationen. Systemets intelligens hjælper chatbot med at tolke kundens adfærd og regne ud, hvilken type information eller hjælp, der søges.
Kunstig intelligens
Et samlet sted hvor al data er tilgængelig.
Med ACE AI bearbejdes store mængder data fra rapportering, real-time monitorering, business intelligence og interaction analysis til forretningsudvikling indenfor netop de områder, som vil give netop din virksomhed mest værdi.
ACE Knowledge gør det nemt og hurtigt at oprette vejledninger, træne chatbot, oprette og konfigurere brugergrænseflader og opstille forretningsregler for tjenesten. Alt samlet på ét sted!
Omnichannel og Smart Multimedie Routing
Hvem er kunden? Hvad leder kunden efter? Og hvad drejer sagen sig om?
Telia ACE indsamler information om kunden og leder kunden hen til den rette ekspertise - som kan være alt fra selvbetjening online til en agent med ekspertviden. Agenter kan logge ind hvor som helst, og udfra intelligent viderestilling udnyttes agenternes kompetencer på den bedst mulige måde, og kunderne får en meget bedre service.
ACE anvendes i dag af mere end 500 virksomheder i Norden
- og tilsammen næsten 100.000 brugere
Workforce Management
Hvordan sikrer du altid at have den rette bemanding?
Inaktive medarbejdere er en unødvendig udgift, og for lange ventetider kan komme til at koste din virksomhed dyrt. Med hjælp fra ACE’s åbne grænseflade for personaleoptimering er det nemt at bruge de tilgængelige data i systemet for at skabe den rette bemanding. Nøjagtige oplysninger er en forudsætning for at optimere både service og omkostninger.
ACE Campaign & Dialer
Har du brug for proaktivt at kontakte et stort antal personer telefonisk?
Det kan ACE. Disse opkald kan omhandle salgskampagner, opfølgning eller information om borgere. Når kontaktoplysninger importeres i ACE, behøver den opkaldende ikke at taste nummeret. Opkaldet planlægges og viderestilles automatisk til agenten.