Installation af sikkert og stabilt netværk til erhverv

Vi glæder os til at levere internet til din virksomhed. Vi er i gang med at behandle din bestilling. Du vil blive kontaktet i løbet af få dage vedrørende selve installationen eller aktiveringen af din nye internetforbindelse. Vi kontakter dig også, hvis det viser sig, at din installationsadresse er placeret uden for vores internet forsyningsområde.

FAQ
- installation af erhvervsinternet

 

Hvad sker der nu?

Vi er i gang med at behandle din bestilling, og vi kontakter dig i løbet af få dage omkring selve installationen eller aktiveringen af din nye internetforbindelse. Vi kontakter dig også, hvis det viser sig, at din installationsadresse er placeret uden for vores internet forsyningsområde.

Hvad er leveringstiden på internet?

Hvis der skal graves en ny internetforbindelse ved etablering, er leveringstiden typisk på 6-8 uger, fra du bestiller. Har du tidligere haft en internetforbindelse fra Norlys, er leveringstiden typisk på 1-2 uger. Vi giver besked hurtigst muligt.

Kan Norlys overtage min nuværende internetforbindelse?

Hvis der i dag er en privat Stofa internetforbindelse på adressen, kan Norlys overtage den, hvis du ønsker det. 

Skal I grave i forbindelse med etableringen af min internetforbindelse?

Hvis du ikke tidligere har haft en internetforbindelse fra Stofa, skal der graves i forbindelse med etablering. Du modtager nærmere information omkring etableringsprocessen fra Norlys. 

Er du i tvivl om, hvilken løsning der passer til din virksomhed?

Vi hjælper dig gerne med at vælge den rette løsning til dit behov. Udfyld formularen, og vi ringer dig op til en uforpligtende snak.

 

 

Du giver nu Norlys Erhverv A/S samtykke til, at vi må kontakte dig én gang med et uforpligtende tilbud. Du kan læse, hvordan vi behandler data i vores persondatapolitik.

 


Du kan også ringe på 88 30 30 80 og få hurtig hjælp til at komme videre.