OBS: Har du spørgsmål om tilmelding til indefrysningsordning, energikrisen, priser og el- og gasregningen? Find hjælp og svar her.

El og gasKundeservice
70 15 16 70
Internet og tvKundeservice
70 33 20 33
Hovednummer
70 11 50 00
Annuller

Medarbejderbredbånd FAQ

Hvad er leveringstiden på internet?

Hvis alt er klar på din adresse, kan du inden for kort tid komme i gang med dit nye internet. Men hvis vi først skal etablere fibernet på adressen, går der typisk 6-8 uger, fra du bestiller.

Får jeg besøg af en tekniker?

I nogle tilfælde er der brug for, at vi sender en tekniker ud. Vi kontakter dig, hvis det er tilfældet.

Jeg har bestilt et tv-produkt, kan jeg ændre det?

Ja. Hvis du ønsker at ændre dit tv-produkt, skal du kontakte kundeservice på 8830 3030.

Kan jeg ændre min internetforbindelse?

Hvis du ønsker at ændre din internetforbindelse, skal du kontakte din virksomheds administrator.

Jeg bestilte internet for et par uger siden, men jeg har ikke hørt fra jer endnu?

Din bestilling afventer muligvis godkendelse fra din administrator. Så snart vi har den godkendte bestilling, hører du fra os inden for 5 dage. 

Kan jeg bestille en højere internethastighed end den, min arbejdsgiver betaler for?

Ja. Har du for eksempel en hastighed på 100 Mbit/s, kan du opgradere til for eksempel 300 Mbit/s og blot betale differencen. Kontakt Norlys erhvervs kundeservice på 8830 3080 for nærmere info og bestilling eller se her.

Hvilke tilkøbsmuligheder har jeg?

Du kan læse mere om tilkøbsmuligheder her.

Jeg har bestilt internet gennem min arbejdsgiver, kan jeg også bestille tv?

Ja, men du skal bestille tv direkte hos den udbyder, der leverer dit internet. Får du internet fra Norlys, kan du bestille tv ved at kontakte kundeservice på 8830 3030.

Er det svært at skifte udbyder?

Vi har gjort det så nemt for dig som muligt. Vi klarer for eksempel nummerflytning, installation og opsætning, så skiftet foregår gnidningsfrit.

Jeg skal flytte. Hvad skal jeg gøre?

Du kan kontakte Norlys erhverv på 8830 3080. Så hjælper vi dig med at flytte din internetforbindelse. 

Er wifi inkluderet, når jeg har medarbejderbredbånd?

Ja. Din fiberboks eller router inkluderer wifi, men du kan også tilslutte din egen router, hvis du ønsker det. Læs mere om wifi  her.

Hvordan ved jeg, om der skal graves fibernet ned på min nye adresse?

Du kan kontakte Norlys erhvervs kundeservice på 8830 3080, vi sidder klar til at hjælpe dig.

Hvis jeg ændrer min internethastighed, hvornår træder ændringen så i kraft?

Vi ændrer din internethastighed første dag i den kommende måned.

Jeg har meldt flytning. Hvornår er internettet klar på min nye adresse?

Hvis alt er klar på din nye adresse, får du hurtigt adgang til dit internet. Er fibernettet ikke etableret på adressen, går der typisk 6-8 uger, fra vi modtager besked om din flytning.

Minimer chat ikon Hvad vil du chatte om?

Internet og Tv


Energi

Chat Udvid chat ikon