Norlys persondatapolitik
Behandling af personoplysninger i Norlys
I Norlys prioriterer vi databeskyttelse og sikkerhed højt. Her på siden kan du læse om, hvordan vi i Norlys-koncernen håndterer dine personoplysninger, når du benytter dig af vores produkter og services. Du kan også læse om, hvilke rettigheder du har, samt hvordan du gør brug af dem.
I Norlys har vi høje standarder for databeskyttelse og sikkerhed. Det betyder, at vi kun behandler de personoplysninger, der er nødvendige for dit kundeforhold og sletter personoplysningerne, så snart vi ikke har et formål med at behandle dem. For at overholde den til enhver tid gældende lovgivning og sikre passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger samt høje sikkerhedsstandarder, har vi implementeret interne procedurer og politikker. Vores medarbejdere er derfor klædt på til at sikre kvalitet, integritet og fortrolighed, når de behandler dine personoplysninger.
Persondatapolitikken er opbygget således, at der indledes med dine rettigheder. Her kan du læse nærmere om dine muligheder, samt hvordan du gør brug af dem. Dernæst vil de generelle behandlingsaktiviteter, der foretages i Norlys, og som går igen på tværs af vores produkter og services, blive gennemgået. Slutteligt kan du læse nærmere om de specifikke produkter og services og behandlingen af dine personoplysninger.
Hvis du har spørgsmål til denne persondatapolitik eller øvrige spørgsmål til, hvordan vi behandler dine personoplysninger, kan du kontakte vores kundeservice eller rette henvendelse til vores databeskyttelsesrådgiver på [email protected].
Værdien for dig som kunde i Norlys
I Norlys tager vi ansvar for mere end os selv. Det betyder, at vi opfører os ansvarligt og tager et ansvar for dig som kunde. Vi behandler dine personoplysninger for at administrere dit kundeforhold og give dig den bedst mulige kundeoplevelse samt til løbende at forbedre de produkter og services, vi tilbyder.
Men hvad betyder det for dig? Her kan du læse 4 konkrete eksempler på, hvordan vores behandling af dine personoplysninger skaber værdi for dig:
En smidig hverdag
Vores produkter er de usynlige helte i hverdagen. Det er strømmen i stikkontakten, børne-tv i ulvetimen og adgang til stabilt internet, som åbner mulighed for hjemmearbejde, glade teenagere og videochats med svigermor. For at kunne yde denne service, og hele tiden blive bedre, laver vi løbende statistikker og fejludbedring, så du bliver forstyrret mindst muligt.
Kundeservice
For at kunne give dig den bedste service, når du ringer ind til vores kundeservice, har vi brug for at kende til en række oplysninger om dig. Både almindelige oplysninger såsom navn, adresse og kontaktoplysninger, men også oplysninger om din sagshistorik. Det betyder, at du skal bruge mindre tid på forklaring og hurtigere kan få løst dit problem.
Oversigt over dit forbrug
Når du er kunde i Norlys, kan du få et overblik over dit forbrug og dine produkter ved at besøge din personlige side i vores selvbetjeningsløsning eller gennem brug af vores apps. Det betyder, at du altid kan holde dig opdateret og finde regninger, når du har tiden til og behovet for det.
Relevant information
Via dit samtykke til markedsføring fra både det enkelte selskab og samtykke til markedsføring fra de øvrige selskaber i Norlys-koncernen, sørger vi for, at du som kunde får relevant information om produkter, der kan gøre din hverdag lettere og mere fleksibel. Her sikrer vi, at du som kunde ved Norlys altid er opdateret på vores nyeste produkter og de muligheder for at optimere dine allerede valgte løsninger.
Seneste ændringsdato
Vores persondatapolitik er senest opdateret den 28. august 2023 og ændres løbende.