El og gasKundeservice
70 15 16 70
Internet og tvKundeservice
70 33 20 33
Hovednummer
70 11 50 00
Annuller

Vi udfaser vores SmartHome produkt pr. 31. oktober 2022.

Efter flere forsøg på at gøre vores SmartHome produkt til en attraktiv løsning blandt vores kunder, må vi desværre erkende, at vi ikke lykkedes med dette. Kundetilgangen har således været for lille til at lade det fortsætte som en del af produktporteføljen. Vi har derfor valgt at udfase produktet, hvilket vi selvfølgelig er kede af.

Alle kunder er pr. den 30. september 2022 opsagt med ophør af abonnement pr. den 31. oktober 2022.

Ofte stillede spørgsmål

Hvorfor lukkes SmartHome ned?

Efter flere forsøg på at gøre vores SmartHome produkt til en attraktiv løsning blandt vores kunder, må vi erkende, at kundetilgangen er for lille til at lade det fortsætte som en del af produktporteføljen. Derfor har vi valgt at udfase produktet.

Skal jeg returnere mit udstyr?

Nej, du ejer udstyret og skal derfor ikke sende det retur til Norlys.

Kan jeg benytte udstyret efterfølgende?

Udstyr til alarmen kan ikke længere anvendes. Smarthome-udstyr kan muligvis anvendes via producentens app.

Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker en alarmløsning i mit hjem?

Vi anbefaler, at du kontakter en alternativ leverandør, fx Verisure eller G4S.

Vi sidder klar til at hjælpe dig

 

Ring eller skriv til os

Ring til 7026 1691

Skriv til smarthome@norlys.dk 

Start chat

Åbningstider

Mandag-onsdag kl. 08:00-16:00

Torsdag kl. 08:00-16:30

Fredag kl. 08:00-15:00