OBS: Har du spørgsmål om tilmelding til indefrysningsordning, energikrisen, priser og el- og gasregningen? Find hjælp og svar her.

El og gasKundeservice
70 15 16 70
Internet og tvKundeservice
70 33 20 33
Hovednummer
70 11 50 00
Annuller

Fortrydelse og opsigelse

Har du fortrudt din bestilling, eller ønsker du at opsige din aftale, så klarer vi det nemt og hurtigt.

Ofte stillede spørgsmål

Jeg skal flytte - skal jeg så opsige mit opladningsabonnement?

Hvis du flytter og ønsker at beholde dit opladningsabonnement samt at få flyttet din ladeboks, skal du ringe til os på 8710 1540.

Hvornår kan jeg opsige mit abonnement?

Du er ikke bundet til dit opladningsabonnement og kan derfor opsige det når som helst, dog minimum med en måneds varsel.

Hvad sker der, når jeg har opsagt mit abonnement?

Din næste månedsregning vil samtidig indeholde din slutopgørelse fra os. Med opsigelse af dit opladningsabonnement frafalder din mulighed for at få refusion for elafgiften for det strøm, du bruger til opladning på ladeboksen. Samtidig yder Norlys ikke længere service på din ladeboks.

Minimer chat ikon Hvad vil du chatte om?

Internet og Tv


Energi

Chat Udvid chat ikon