Fortrydelse og opsigelse - opladning
Har du fortrudt din bestilling, eller ønsker du at opsige din aftale, så klarer vi det nemt og hurtigt.

Har du fortrudt din bestilling?
Op til 14 dage efter du har modtaget din kvittering for det produkt eller den service, som du har bestilt hos Norlys, kan du fortryde dit køb.
For at anvende din fortrydelsesret, skal du ringe til os på 8710 1540.
Vil du opsige dit opladningsabonnement?
Ønsker du at opsige din aftale hos Norlys, kan du ringe til os på 8710 1540, eller gøre det her på siden via dette link:
Ofte stillede spørgsmål
Jeg skal flytte - skal jeg så opsige mit opladningsabonnement?
Hvis du flytter og ønsker at beholde dit opladningsabonnement samt at få flyttet din ladeboks, skal du ringe til os på 8710 1540.
Hvornår kan jeg opsige mit abonnement?
Du er ikke bundet til dit opladningsabonnement og kan derfor opsige det når som helst, dog minimum med en måneds varsel.
Hvad sker der, når jeg har opsagt mit abonnement?
Din næste månedsregning vil samtidig indeholde din slutopgørelse fra os. Med opsigelse af dit opladningsabonnement frafalder din mulighed for at få refusion for elafgiften for det strøm, du bruger til opladning på ladeboksen. Samtidig yder Norlys ikke længere service på din ladeboks.