El og gasKundeservice
70 15 16 70
Internet og tvKundeservice
70 33 20 33
Hovednummer
70 11 50 00
Annuller

Fortrydelse & opsigelser

Har du enten fortrudt din bestilling af en Norlys ladeboks og opladningsabonnement, eller ønsker du at opsige din aftale, så klarer vi det nemt og hurtigt.

Har du fortrudt din bestilling?

Op til 14 dage efter du har modtaget din kvittering for det produkt eller den service, som du har bestilt hos Norlys, kan du fortryde dit køb.

For at anvende din fortrydelsesret, skal du ringe til os på 8710 1540.

Har du købt en ladeboks og aftalt installation indenfor 14 dage efter købet, vil din fortrydelsesret bortfalde, når vi har installeret ladeboksen på adressen, uanset om det sker før udløbet af de 14 dages frist.

Vil du opsige dit abonnement?

Ønsker du at opsige dit nuværende opladningsabonnement, skal du ringe til os på 8710 1540.

Ofte stillede spørgsmål

Jeg skal flytte - skal jeg så opsige mit opladningsabonnement?

Hvis du flytter og ønsker at beholde dit opladningsabonnement samt at få flyttet din ladeboks, så skal du melde din flytning til os.

Klik her for at melde din flytning.

Hvornår kan jeg opsige mit abonnement?

Du er ikke bundet til dit opladningsabonnement og kan derfor opsige det når som helst, dog minimum med en måneds varsel.

Hvad sker der, når jeg har opsagt mit abonnement?

Efter et par uger vil du modtage en slutopgørelse fra os. Du vil blive pålagt at betale din restgæld for din ladeboks, såfremt den endnu ikke er betalt ud. På din sidste opkrævning vil du få udbetalt et eventuelt tilgodehavende. Det afhænger af, om du har haft en større eller mindre forbrug, end du har betalt forud for på din sidste regning.