Ofte stillede spørgsmål

Oplever du problemer med din gasinstallation?

Oplever du problemer med din gasinstallation, så skal du kontakte døgnvagten hos dit distributionsselskab.

Evida
Telefon: 7789 9000
www.evida.dk

Oplever du problemer med dit gasfyr?

Har du brug for hjælp, kan du enten kontakte din servicepartner direkte eller Norlys' kundeservice på 7015 1670 jf. punkt 8 og 8.1 i servicebetingelserne.

Hvorfor kan jeg ikke se min regning i Betalingsservice?

I Norlys satser vi på digitalisering og grøn omstilling. Det betyder, at du fremadrettet kan se både nyeste og tidligere fakturaer på Mit Norlys, hvor du samtidigt også kan få overblik over dit forbrug.

Du kan logge på Mit Norlys her.

På Mit Norlys kan du også vælge at få tilsendt din regning på e-mail.

Hvorfor kan jeg ikke se min regning i Betalingsservice

I Norlys satser vi på digitalisering og grøn omstilling. Det betyder, at du fremadrettet kan se både nyeste og tidligere fakturaer på vores selvbetjeningssider.

Her logger du på Mit Norlys 

Her logger du på Stofa Mine Sider 

Her logger du på Boxer Mine sider 

På Mit Norlys kan du tilmelde din regning til e-mail - så får du tilsendt din regning på e-mail.

Oplever du problemer med din gasinstallation?

Kontakt døgnvagten hos dit distributionsselskab

 

Evida

Tlf. 7789 9000
www.evida.dk

Vi sidder klar til at hjælpe dig

 

Ring eller skriv til os

Ring til 7015 1670

Skriv til energi@norlys.dk 

Start chat

Åbningstider

Mandag-onsdag kl. 08:00-16:00

Torsdag kl. 08:00-16:30

Fredag kl. 08:00-15:00