Gå til hovedindhold

Reparation

Øv. Noget er i stykker og skal repareres. Det er altid ubelejligt og irriterende, men vi vil gøre vores bedste for at det bliver nemt og smertefrit.

Vi står altid klar til at hjælpe dig i en af vores butikker, eller hos vores kundeservice, men ved at klikke på et af emnerne nedenfor, kan du måske komme tættere på en løsning.

Husk dette, før du indleverer din enhed

  • Lav en sikkerhedskopi af din telefon/tablet. På værkstedet bliver alt data på enheden slettet, og det er ærgerligt at miste alle sine billeder og kontakter.

  • Slet alle koder (skærmlås mv.), hvis du ikke ønsker at dele den med os. Hvis du har iPhone/iPad er det særligt vigtigt at slå dette fra, da vi ellers ikke kan reparere din enhed. Ønsker du hjælp til dette, kan du gå ned i en af vores butikker eller ringe til kundeservice.

  • Hvis fejlen på din enhed opstår periodisk, er det meget vigtigt, at din telefon ikke bliver nulstillet, før du sender den ind. Teknikeren skal bruge enhedens logfiler i sin fejlsøgning, og de forsvinder, når du nulstiller den.

  • Vær opmærksom på, at selv små flænger i skærm, bagcover, kamera eller på knapper kan forhindre en reparation på reklamationsretten. Årsagen er, at man næsten altid skal pille disse dele af for at komme ind og undersøge telefonen. Hvis ikke de dele er intakte, kan teknikeren ikke sætte dem på igen efter reparationen, og derfor fjerner vi dem ikke.

Bemærk:

På disse produkter har vi som regel ikke din kvittering. Derfor skal du selv have din kvittering, hvis du har brug for at få dem repareret. 

  • Har du købt varen online, har vi sendt din kvittering til din mail, og du vil kunne finde den der.
  • Har du købt varen i en af vores butikker og mistet kvitteringen, så kom ned i butikken, du købte varen i. Så forsøger vi at hjælpe dig. Men fordi vi ikke registrerer dig ved købet, kan vi ikke love, at vi kan finde din kvittering.