Gå til hovedindhold

Hjælp til dit mobilabonnement

Det skal være let for dig at være kunde. Derfor har vi samlet den vigtigste information om dit abonnement her. Lige fra betaling af din regning, skift af abonnement og priser. Kan du ikke finde det du søger så tjek vores hjælpeunivers.

Savner du mere data eller underholdning? 

Husk, du kan altid ændre dit abonnement på din selvbetjening.

Sådan betaler du din mobilregning 

Du kan vælge mellem forskellige betalingsmetoder: Manuel betaling, Betalingsservice, Mit Norlys, og bankoverførsel.

Betalingsform

Pris

Betaling via Mit Norlys

0,00 kr./md.

Betalingsservice  

15 kr./md.

Manuel betaling (girokort)  

59 kr. pr. regning


Detaljer om betalingsmetoder

  • Manuel betaling: Brug det tilsendte giroindbetalingskort. Du kan også betale via netbanken, men det koster 59 kr. Husk at bruge de korrekte oplysninger fra girokortet.

  • Betalingsservice: Tilmeld dig gennem Mit Norlys for at sikre, at din regning altid betales til tiden. Dette koster 15 kr. pr. måned.

  • Betal via Mit Norlys: Log ind på Mit Norlys for at betale din regning med kreditkort. Dette er gratis. Hvis din tjeneste er afbrudt pga. manglende betaling, genåbnes den normalt inden for 1 time.

  • Bankoverførsel: Overførsler kan tage op til 5 hverdage at registrere. Husk at angive dit kunde- eller fakturanummer.


Bankinformation:

Bank: Danske Bank


Registreringsnummer: 4073


Kontonummer: 3100010518

Hvad sker der, hvis jeg ikke betaler min regning?

Rykker, inkasso mv.

Opsigelse af abonnement? 

Der kan være flere grunde til, at du overvejer at opsige dit abonnement. Ring til os og lad os kigge på dine muligheder, så vi kan finde den bedste løsning til dig.

Skulle du alligevel ønske at opsige dit abonnement eller har brug for at opsige det på vegne af andre, fx grundet dødsfald, så hjælper vi dig naturligvis også med at få klaret den del. 

Læs mere om opsigelse