Har du ødelagt udstyr, eller mangler du udstyr til internet?
Denne artikel guider dig til, hvordan du selv kan fejlfinde, hvis du oplever problemer med ødelagt udstyr, og hvad du gør, hvis du mangler udstyr fra Norlys.
Fejlfinding og basischeck
-
Ingen lys i router eller wifi-enheder:
-
Tjek strømforsyningen og stikkontakten.
-
Genstart router og/eller wifi-enheder.
-
Du kan også forsøge at nulstille udstyret. Find mere hjælp her.
-
-
Ingen lys i fiberboks:
-
Tjek strømforsyningen og stikkontakten.
-
Genstart fiberboksen for at se, om det løser problemet.
-
Udskiftning og reparation
-
Defekt router eller wifi-enheder: Du kan bestille en ny router eller wifi-enhed gennem os, hvis ingen af de ovenstående ting hjælper. Du kan bestille en ny router eller wifi-enhed i en af vores butikker, telefonisk eller på chatten.
-
Defekte kabler: Nye kabler kan købes i Norlys butikker eller andre elektronikbutikker.
-
Overgravet fiberkabel: Ved overgravet kabel skal du kontakte os på telefonnummer 7011 4040.
-
Ødelagt fiberboks: Hvis din fiberboks er defekt, skal der en tekniker ud for at hjælpe. Kontakt os for hjælp.
Bestilling af nyt udstyr:
Når du bestiller udstyr hos Norlys, sender vi det med DAO. Du modtager en mail eller sms, når det er klar til afhentning i nærmeste pakkeshop.
Kontakt og support
-
Leveringsspørgsmål til DAO: Hvis pakken har forladt vores lager, skal du kontakte DAO for spørgsmål vedrørende leveringen.
-
Ingen leveringsinformation? Hvis du ikke har modtaget information om din levering, kan du kontakte kundeservice.
For mere hjælp eller spørgsmål kan du kontakte os på telefonnummer 7011 4040.