Guide til login på Mit Norlys for internet, tv og streaming
Vi guider dig til, hvordan du logger ind på Mit Norlys, hvor du kan administrere dine internet-, tv- og streamingabonnement. Her får du hjælp til aktivering, loginproblemer og overblik over de muligheder, Mit Norlys tilbyder.
Aktivering af Mit Norlys
Når du har modtaget en aktiveringsmail, kan du logge ind på din selvbetjening. Her kan du aktivere dit login og begynde at bruge vores selvbetjening. Hvis du ikke modtager en aktiveringsmail, så står der i din ordrebekræftelse, hvordan du opretter et login til din selvbetjening.
Loginproblemer
Hvis du har glemt din adgangskode til Mit Norlys, eller du ikke kan logge ind, kan du få en ny ved at gå til loginsiden og trykke på 'Glemt adgangskode'. Følg vejledningen for at nulstille din adgangskode. Vi sender dig en mail med instruktioner til at nulstille din adgangskode.
Funktioner på Mit Norlys selvbetjening
Din selvbetjening giver dig overblik over dit abonnement, hvor du kan ændre dine Vælg Selv-kanaler, Flex-kanaler, se regninger og meget mere. Når du er logget ind på Mit Norlys, har du adgang til en række funktioner:
-
Administrere abonnement: Du kan se oplysninger om dit internet-, tv- og streamingabonnement og ændre dine abonnementer. Hvis du oplever problemer med at ændre internethastighed, tv-abonnement eller streaming kan du kontakte kundeservice på telefonnummer 7011 4040.
-
Regningsoversigt: Få overblik over regninger.
-
Betalinger: Betal regninger direkte via selvbetjeningen.
-
Ændring af betalingsmetode: Du kan opdatere din betalingsmetode eller ændre betalingsoplysninger.
-
Ændring af kontaktoplysninger: Gå til din selvbetjening for at opdatere dine oplysninger.