Til dig, der skal have besøg af en tekniker
På denne side har vi samlet en række praktiske informationer til dig, der skal have besøg af en tekniker fra Norlys.
Hvad gør jeg, hvis tidspunktet passer mig dårligt?
Hvis du vil ændre tidspunktet for teknikerbesøget, beder vi dig kontakte os hurtigst muligt, så vi kan finde en ny tid til dig.
Vigtigt – hvis du aflyser eller ombooker
I de fleste tilfælde kan du senest ændre eller aflyse din tid 24 timer før besøget. Tjek altid din ordrebekræftelse for den nøjagtige tidsfrist, da dette kan variere. Ved senere afbud vil du blive opkrævet et gebyr for forgæves kørsel.
Hvem betaler for teknikerbesøget?
- Ustabilt signal
Hvis fejlen skyldes, at vores signal er ustabilt, og det er årsagen til, at du oplever en ustabil internetforbindelse, så er det naturligvis Norlys, der betaler for teknikerbesøget. - Fejl på dit Norlys-udstyr
Hvis der er fejl i dit udstyr fra Norlys, er det vores ansvar at løse fejlen hurtigst muligt. Og vi betaler regningen, hvis du skal have nyt udstyr. - Defekt stik i dit hjem
Har du kun ét internetstik (hovedstik) i dit hjem, og stikket er defekt, reparerer vores samarbejdspartner stikket for dig. Og du skal ikke betale for det, hvis du ikke er skyld i defekten. - Fejl på stikledningen
Signalet fra Norlys kommer ind i din bolig via en stikledning, der trækkes fra hovedvejen og ind i din bolig. Vores samarbejdspartner har ansvaret for, at stikledningen bliver installeret korrekt. Hvis fejlen på stikledningen ikke er selvforskyldt, reparerer vi ledningen uden beregning.