Vi har ændret dit afregningstidspunkt

Har du fået ændret dit afregningstidspunkt? Læs hvorfor og bliv klogere på ændringen her.

Du fortjener den bedste kundeservice og den korteste ventetid!

I Norlys Energi har vi mange kunder, som alle fortjener den bedste kundeoplevelse.

Når du modtager din regning, ved vi, at der kan opstå mange spørgsmål – og derfor sidder vi altid klar i kundeservice til at hjælpe dig.

For at give dig den bedste kundeservice og den korteste ventetid, forsøger vi nu at sprede vores regninger mere ud, så alle kunder ikke modtager deres elregning på samme tidspunkt. Det betyder, at nogle får deres regning i maj, mens andre får den i juni eller juli. Til gengæld får alle den bedste kundeservice og den korteste ventetid. Det kalder vi god energi.

 

Sådan vil du opleve ændringen

  • Som du kan se på din regning i maj måned, varsler vi dig om, at dit afregningstidspunkt fremover flyttes en måned fremad.

  • For at kunne lave denne ændring, vil du opleve, at du modtager din næste regning en måned tidligere end normalt – og at regningen også skal betales en måned tidligere.

  • Du modtager altså din næste regning i juli og skal betale denne regning senest 2. august.

  • Derefter bliver du afregnet som normalt hver tredje måned.

Hvis du er i tvivl, så sidder vi klar til at hjælpe dig

 

Ring eller skriv til os

Ring til 7015 1670

Start chat

Skriv til energi@norlys.dk 

Åbningstider

Mandag-onsdag kl. 08:00-16:00

Torsdag kl. 08:00-16:30

Fredag kl. 08:00-15:00