BR-EL fastholder lokal kundeservice med totalløsning

BR-EL har afdelinger i både Grindsted, Ølgod og Ansager. Derfor er det vigtigt for virksomheden at fastholde en høj og lokalt forankret kundeservice. Det lykkes med hjælp fra Norlys erhvervs totalløsning, der blandt andet inkluderer IP-telefoni med omstilling. Det betyder, at kunderne bliver mødt af en lokal velkomsthilsen, når de ringer til BR-EL og nemt viderestilles til den el-installatør, de kender.

"Det er en stor del af vores kundeservice at være lokalt forankrede, og det hjælper telefoniløsningen fra Norlys erhverv os til at være".

Vi har talt med Bent Rasmussen, autoriseret el-installatør. BR-EL har afdelinger i Grindsted, Ølgod og Ansager. I alt har virksomheden 21 medarbejdere inklusiv fem lærlinge.

Hvad var udfordringen?

"Før vi skiftede til Norlys erhverv var vores internetforbindelse langsom. Derudover havde vi telefoni ved én udbyder, internet ved en anden og TV ved en tredje. Vi ville gerne gøre det mere simpelt ved at samle det hele ved en enkelt udbyder. Samtidig viste det sig, at vi kunne spare penge med en totalløsning fra Norlys erhverv, og det er ikke uvæsentligt for os".

Totalløsningen til BR-EL omfatter:

  • BR-EL har samlet fibernet, telefoni og omstilling hos Norlys erhverv

  • Ud over en økonomisk besparelse har BR-EL fået hurtigt og stabilt internet

  • Kundeservicen er også styrket, da kunder der ringer til BR-EL, nu mødes af en professionel velkomsthilsen og kommer nemmere igennem til den rigtige medarbejder.

Hvilken løsning har du fået?

"I dag har vi en totalløsning fra Norlys erhverv. Vores internetforbindelse er stabil og hurtig på alle vores lokationer. Derudover har vi IP-telefoni med omstilling og velkomst. Det betyder, at vores kunder møder en lokal velkomsthilsen, lige meget om de ringer til vores afdeling i Grindsted, Ølgod eller Ansager. Det er en stor del af vores kundeservice at være lokalt forankrede, og det hjælper telefoniløsningen fra Norlys erhverv os til at være". 

Oplevelsen af installation og service? 

"Implementeringen er gået smertefrit, og administreringen af vores aftale fungerer også fint".

Hvordan har løsningen hjulpet dig?

"Det er en lettelse i vores arbejde at kunne omstille til hinanden. Vi er fire ledere, og det skal være let at få fat på os. Derfor kører omstillingen mobilt, og når vores kunder ringer til os, kan de angive, hvor de vil viderestilles til. Det er en vigtig del af vores kundeservice. Derudover er det centralt for vores firma altid at have adgang til en hurtig og stabil internetforbindelse, og det leverer Norlys erhverv".

Kontaktkort billede

Fri BikeShop

Hos Fri BikeShop i Haderslev er det nødvendigt med et velfungerende internet

Læs mere

Kontaktkort billede

Mileage Book

Hurtigt internet sørger bl.a. for, at Mileage Book kan videreudvikle på deres løsninger.

Læs mere 

Kontaktkort billede

Frontmatec

Nyt telefonisystem giver Frontmatec mulighed for at se status på kolleger på tværs af lokationer.

Læs mere