Gå til hovedindhold

Øv, er mobilen i stykker?

Hvis din telefon ikke har synlige skader som smadret skærm eller kamera, kan du prøve disse råd, inden du sender den til reparation:

  • Sluk og tænd telefonen.

  • Sørg for, at telefonen og alle apps er opdateret (mange fejl skyldes dette).

  • Test dit SIM-kort i en anden telefon, hvis du har opkalds- eller sms/mms-problemer. Ofte er det SIM-kortet, der er problemet.

  • Hvis det er SIM-kortets fejl, kan du få et nyt ved at ringe til kundeservice eller besøge en af vores butikker (husk billed-id).

 

Er fejlen der stadig?

  • Lav en sikkerhedskopi af din telefon.

  • Nulstil telefonen (fabriksindstillinger).

  • Start telefonen uden at bruge sikkerhedskopien.

  • Se om fejlen opstår igen.

  • Hvis fejlen er væk, kan du hente din sikkerhedskopi.

  • Hvis fejlen kommer tilbage, er der noget i sikkerhedskopien, der laver problemer. Dette kan ikke løses på værkstedet, så brug ikke sikkerhedskopien.