Hej, hvad kan vi hjælpe med?

Er du Eniig fiberkunde?

I disse dage modtager du post fra Norlys, med besked om, på ny, at vælge leverandør af internet, tv og telefoni.

Stofa er en del af Norlys familien, og derfor kan du let og enkelt overføre dine produkter til Stofa. Stofa har nemlig allerede udvalgt produkter til dig, der svarer til det du har i dag.

Produkterne leveres på det lynhurtige fibernet, som du er vant til. Er du tilmeldt betalingsservice, så fortsætter denne uændret. Samtidig giver vi dig 3 måneders internet til 0 kr. hvis du bliver hos os.

Se hvilke Stofa produkter vi anbefaler til dig og skift let og enkelt til Stofa på blivhosnorlys.dk. Du skal bruge kontraktnummer og internetkode fra brevet.

Spørgsmål til brevet fra Norlys


Få svar på endnu flere spørgsmål på stofa.dk/faq

Hvorfor modtager jeg et brev fra Norlys

I forlængelse af fusionen til Norlys leverer vi ikke længere produkter fra Waoo. Stofa er en del af Norlys familien, og derfor får du tilbudt at fortsætte dit fiberabonnement med stærke Stofa fiber- og tv-produkter. Vi ved godt at det er indviklet. Derfor sidder vi også klar til at uddybe på 7026 1686, alle ugens dage fra kl. 8.00-20.00.

Hvordan får jeg hjælp?

Du kan ringe på 7026 1686, alle ugens dage fra kl. 8.00-20.00.

Du kan også møde os i en lang række byer. Se oversigten over holdesteder her.

Hvorfor flytter mit abonnement ikke bare automatisk med?

Da fusionen mellem Eniig og SE blev godkendt, stillede Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen den betingelse, at alle kunder skulle have mulighed for at genvælge leverandør. Derfor kan vi ikke automatisk ændre dine produkter til Stofa uden at du har bekræftet, at du vil fortsætte som kunde hos os.

Du kan let og enkelt bekræfte dit valg på blivhosnorlys.dk.

Ofte stillede spørgsmål

SE og Eniig er blevet til Norlys

Eniig og SE er fusioneret. Sammen er vi nu Norlys - landets største integrerede energi- og telekoncern. Den 1. april 2020 blev alle tidligere Eniig- og SE-kunder automatisk bliver kunder i Norlys.

Som energikunde i Norlys får du adgang til selvbetjeningen Mit Norlys på norlys.dk, hvor du blandt andet kan se dit forbrug og dine regninger.

  • Du kan genbruge dine loginoplysninger fra Mit Eniig og SE Min Side, hvis du tidligere har brugt email og adgangskode, når du logger på Mit Norlys.
    Ellers skal du oprette dig som bruger med Kundenummer og Pinkode (er du tidligere Eniig-kunde, skal du bruge din Internetkode) fra din tidligere regning.

Alle energi-privatkunder er varslet i december 2019, hvor vi sendte varslingsbreve ud til alle eksisterende private kunder og private kunder, som allerede havde lavet en aftale med opstart frem i tiden (fremtidige leverandørskift).

Hvor finder jeg min regning?


Norlys

Dine regninger fra Norlys finder du på vores selvbetjening 'Mit Norlys'. Du logger ind med samme e-mail og adgangskode, som du brugte på SE’s og Eniigs selvbetjening 'Min Side' og 'Mit Eniig'.

Log på Mit Norlys

Har du ikke oprettet en bruger på 'Mit Norlys' endnu, kan du gøre det her: Opret Mit Norlys bruger.

 

SE

Dine regninger fra SE finder du på SE’s selvbetjening 'Min Side'. Her er dine gamle regninger og dit forbrug fra før den 1. april.

 

Stofa

Dine regninger fra Stofa finder du på Stofas selvbetjening 'Mine Sider'.

 

Eniig Fiber

Dine regninger fra Eniig Fiber finder du på Eniig Fibers selvbetjening 'Mit Eniig'.

 

Boxer

Dine regninger fra Boxer, finder du på Boxers selvbetjening 'Mine Sider'.

 

Er Norström en del af Norlys?

Nej, Norström er ikke en del af Norlys.

Vi oplever i øjeblikket, at vores kunder bliver kontaktet af personer fra Norström, som giver udtryk for, at Norström er en del af Norlys. Kunderne bliver bedt om at oplyse privat- og kontooplysninger.

Norström er ikke en del af Norlys og disse opkald har intet med Norlys at gøre. Hvis man oplever henvendelser fra Norström, hvor de udgiver sig for at være en del af Norlys, skal man ikke udlevere sine oplysninger. Har du spørgsmål, kan du kontakte Norlys kundeservice via mail eller på tlf. 7015 1670.

Hvor ser jeg mit solcelleforbrug?

Som solcellekunde kan du følge dit elforbrug på Mit Norlys og få indblik i, hvor mange kWh du henter fra elnettet, og hvor mange du leverer.

Desværre oplever vi pt. udfordringer med forbrugsvisningen for solcellekunder i nettoafregningsgruppe 6. Problemet er fejlmeldt, og vores teknikere arbejder på at løse problemet.

Har du brug for indblik i dit solcelleforbrug, så ring gerne til vores kundeservice på 7015 1670.

Jeg har fået en varsling fra mit netselskab på min elregning. Hvordan kan det være?

Du har en elaftale hos Norlys, og som dit energiselskab skal vi varsle ændringer fra dit netselskab. Netselskabet distribuerer strømmen og sørger for elnettet, der hvor du bor (monopol).

Vi har ingen indflydelse på varslingens indhold, men videreformidler blot informationen på vegne af dit netselskab.

Der er ca. 60 forskellige netselskaber i Danmark. Du kan se, hvem dit netselskab er, på danskeenergi.dk.

Er du blevet varslet om Dansk Energis standardgebyrer og/eller tidsdifferentierede nettariffer, kan du læse mere her.

Spar tid med selvbetjening

På Mit Norlys kan du...

  • Følge dit forbrug og se dine regninger

  • Tilmelde dig Betalingsservice

  • Tilknytte kundeforhold

Log på mit Norlys