Hej, hvad kan vi hjælpe med?

Ofte stillede spørgsmål

Hvem er Norlys

I april 2020 blev Norlys dannet på baggrund af fusionen mellem Eniig Energi og Syd Energi.

Med 709.000 andelshavere, ca. 1,5 millioner kundeforhold og 2.500 medarbejdere er vi Danmarks største energi- og telekoncern, hvor over 1 million adresser forsynes med elektricitet og internet.

Norlys kæmper for den grønne omstilling. Vi sikrer, at den energi der bruges bliver dækket af grøn strøm. Over halvdelen af vores grøn strøm kommer fra danske vindmøller og solceller, hvoraf resten kommer fra vores nordiske nabolande.

Hvor finder jeg min regning?


Norlys

Dine regninger fra Norlys finder du på vores selvbetjening 'Mit Norlys'. Du logger ind med samme e-mail og adgangskode, som du brugte på SE’s og Eniigs selvbetjening 'Min Side' og 'Mit Eniig'.

Log på Mit Norlys

Har du ikke oprettet en bruger på 'Mit Norlys' endnu, kan du gøre det her: Opret Mit Norlys bruger.

 

SE

Dine regninger fra SE finder du på SE’s selvbetjening 'Min Side'. Her er dine gamle regninger og dit forbrug fra før den 1. april.

 

Stofa

Dine regninger fra Stofa finder du på Stofas selvbetjening 'Mine Sider'.

 

Eniig Fiber

Dine regninger fra Eniig Fiber finder du på Eniig Fibers selvbetjening 'Mit Eniig'.

 

Boxer

Dine regninger fra Boxer, finder du på Boxers selvbetjening 'Mine Sider'.

 

Hvad kan jeg på mit Norlys?

På Mit Norlys kan du se dine regninger for el og gas samt følge dit elforbrug helt ned på timebasis. Vi giver dig et nemt overblik over dine installationer – både nuværende og tidligere adresser, du har betalt for.

Du kan tilknytte din Nemkonto, således vi nemt kan udbetale tilgodehavende til dig samt tilmelde e-mail regning.

Er Norström en del af Norlys?

Nej, Norström er ikke en del af Norlys.

Vi oplever i øjeblikket, at vores kunder bliver kontaktet af personer fra Norström, som giver udtryk for, at Norström er en del af Norlys. Kunderne bliver bedt om at oplyse privat- og kontooplysninger.

Norström er ikke en del af Norlys og disse opkald har intet med Norlys at gøre. Hvis man oplever henvendelser fra Norström, hvor de udgiver sig for at være en del af Norlys, skal man ikke udlevere sine oplysninger. Har du spørgsmål, kan du kontakte Norlys kundeservice via mail eller på tlf. 7015 1670.

Hvorfor kan jeg ikke se min regning i Betalingsservice

I Norlys satser vi på digitalisering og grøn omstilling. Det betyder, at du fremadrettet kan se både nyeste og tidligere fakturaer på vores selvbetjeningssider.

Her logger du på Mit Norlys 

Her logger du på Stofa Mine Sider 

Her logger du på Boxer Mine sider 

Spar tid med selvbetjening

På Mit Norlys kan du...

  • Følge dit forbrug og se dine regninger

  • Tilmelde dig Betalingsservice

  • Tilknytte kundeforhold

Log på mit Norlys