Hej, hvad kan vi hjælpe med?

Ofte stillede spørgsmål

SE og Eniig er blevet til Norlys

Eniig og SE er fusioneret. Sammen er vi nu Norlys - landets største integrerede energi- og telekoncern. Den 1. april 2020 blev alle tidligere Eniig- og SE-kunder automatisk bliver kunder i Norlys.

Som energikunde i Norlys får du adgang til selvbetjeningen Mit Norlys på norlys.dk, hvor du blandt andet kan se dit forbrug og dine regninger.

  • Du kan genbruge dine loginoplysninger fra Mit Eniig og SE Min Side, hvis du tidligere har brugt email og adgangskode, når du logger på Mit Norlys.
    Ellers skal du oprette dig som bruger med Kundenummer og Pinkode (er du tidligere Eniig-kunde, skal du bruge din Internetkode) fra din tidligere regning.

Alle energi-privatkunder er varslet i december 2019, hvor vi sendte varslingsbreve ud til alle eksisterende private kunder og private kunder, som allerede havde lavet en aftale med opstart frem i tiden (fremtidige leverandørskift).

Hvor finder jeg min regning?


Norlys

Dine regninger fra Norlys finder du på vores selvbetjening 'Mit Norlys'. Du logger ind med samme e-mail og adgangskode, som du brugte på SE’s og Eniigs selvbetjening 'Min Side' og 'Mit Eniig'.

Log på Mit Norlys

Har du ikke oprettet en bruger på 'Mit Norlys' endnu, kan du gøre det her: Opret Mit Norlys bruger.

 

SE

Dine regninger fra SE finder du på SE’s selvbetjening 'Min Side'. Her er dine gamle regninger og dit forbrug fra før den 1. april.

 

Stofa

Dine regninger fra Stofa finder du på Stofas selvbetjening 'Mine Sider'.

 

Eniig Fiber

Dine regninger fra Eniig Fiber finder du på Eniig Fibers selvbetjening 'Mit Eniig'.

 

Boxer

Dine regninger fra Boxer, finder du på Boxers selvbetjening 'Mine Sider'.

 

Er Norström en del af Norlys?

Nej, Norström er ikke en del af Norlys.

Vi oplever i øjeblikket, at vores kunder bliver kontaktet af personer fra Norström, som giver udtryk for, at Norström er en del af Norlys. Kunderne bliver bedt om at oplyse privat- og kontooplysninger.

Norström er ikke en del af Norlys og disse opkald har intet med Norlys at gøre. Hvis man oplever henvendelser fra Norström, hvor de udgiver sig for at være en del af Norlys, skal man ikke udlevere sine oplysninger. Har du spørgsmål, kan du kontakte Norlys kundeservice via mail eller på tlf. 7015 1670.

Jeg har fået en varsling fra mit netselskab på min elregning. Hvordan kan det være?

Du har en elaftale hos Norlys, og som dit energiselskab skal vi varsle ændringer fra dit netselskab. Netselskabet distribuerer strømmen og sørger for elnettet, der hvor du bor (monopol).

Vi har ingen indflydelse på varslingens indhold, men videreformidler blot informationen på vegne af dit netselskab.

Der er ca. 60 forskellige netselskaber i Danmark. Du kan se, hvem dit netselskab er, på danskeenergi.dk.

Er du blevet varslet om Dansk Energis standardgebyrer og/eller tidsdifferentierede nettariffer, kan du læse mere her.

Spar tid med selvbetjening

På Mit Norlys kan du...

  • Følge dit forbrug og se dine regninger

  • Tilmelde dig Betalingsservice

  • Tilknytte kundeforhold

Log på mit Norlys