Hej, hvad kan vi hjælpe med?

 

 

Velkommen til Norlys.
Har du spørgsmål til os?

 

Find svarene på de væsentligste spørgsmål om dit kundeforhold i forbindelse med at du bliver Norlys-kunde.

Hvad betyder fusionen mellem Eniig og SE for mig som kunde?

Eniig er fusioneret med SE. Sammen er vi nu Norlys - landets største integrerede energi- og telekoncern, og vi glæder os meget til at byde dig velkommen den 1. april 2020, hvor alle tidligere Eniig- og SE-kunder automatisk bliver kunder i Norlys.

Det er vores ambition at skabe bedre kundeoplevelser og blive de bedste inden for vores forretningsområder. Samtidig vil vi, som forbrugerejet andelsselskab, påvirke den danske samfundsudvikling gennem grøn omstilling og digitalisering.

Hvad kommer der til at ske – skal jeg gøre noget?

Du skal ikke gøre noget – din overflytning til Norlys sker helt automatisk den 1. april 2020:

  • Du flytter automatisk over i Norlys Energi A/S (CVR 25 11 83 59).
  • Du får adgang til selvbetjeningen på norlys.dk, hvor du blandt andet kan se dit forbrug og dine regninger.
    • Du kan genbruge dine loginoplysninger fra Mit Eniig og SE Min Side, hvis du tidligere har brugt email og adgangskode, når du logger på Mit Norlys
      Ellers skal du oprette dig som bruger med Kundenummer og Pinkode (er du tidligere Eniig-kunde, skal du bruge din Internetkode) fra din tidligere regning.
  • Den måde, du betaler din regning på, fortsætter uændret - herunder betalingsservice.
  • Er du tidligere SE-kunde, modtager du en slutopgørelse fra SE.

Du skal altså ikke gøre noget, du får strøm i kontakten – og varme i radiatorene (hvis du har naturgas), som du plejer.

Din næste regning kommer fra Norlys.

Er jeg blevet informeret om ændringerne?

Alle privatkunder er varslet i december 2019, hvor vi sendte varslingsbreve ud til alle eksisterende private kunder og private kunder, som allerede havde lavet en aftale med opstart frem i tiden (fremtidige leverandørskift).

Kan jeg få en grøn elaftale ved Norlys?

I Norlys vil vi gerne sætte fokus på den grønne omstilling. Derfor sænker vi prisen på det klimavenlige tillæg MedVind® til 0 øre/kWh fra den 1. april 2020 – og den 1. januar 2021 stiger prisen til kun 1 øre/kWh.

Med MedVind® er strømmen i din stikkontakt den samme. Forskellen er, at vi sørger for at købe grøn strøm svarende til hele dit elforbrug fra danske vindmøller. Du kan ikke mærke forskel. Men det kan miljøet.

Har du allerede MedVind i din elaftale skal du ikke gøre noget – så har du gjort en forskel for miljøet. Prisen på dit tillæg vil blive justeret tilsvarende.

Vil du have MedVind som tillæg til din elaftale til 0 kr. så bestil her.

Spar tid med selvbetjening

På Mit Norlys kan du...

  • Nemt og hurtigt få et overblik over dine regninger og dit forbrug

  • Tilmelde dig Betalingsservice

  • Tilknytte kundeforhold

Log på mit Norlys

Kontakt os

Chat

Vores kundeservice-robot svarer med det samme

Start chat

Ring eller skriv til os

 

 

Skriv til os

energi@norlys.dk

 

Ring til os

El & gas:

7015 1670

SmartHome:

7026 1691

Åbningstider

Mandag-onsdag kl. 08:00-16:00
Torsdag kl. 08:00-16:30
Fredag kl. 08:00-15:00

Ledte du efter kundeservice til?