Opgradér din telefoniløsning nemt og enkelt

Erhvervstelefoni

Med Erhvervstelefoni får du en intelligent og professionel telefoniløsning tilpasset din virksomheds behov. Velkomsthilsen og køfunktion sikrer, at I ikke mister vigtige opkald.

Vidste du, at vi tilbyder dig en totalløsning, der giver dig mulighed for at samle alt ét sted: IP-telefoni, mobil, omstilling, internet, medarbejderbredbånd, teknisk support og kundeservice.

IP-telefoni drevet af pålidelig fiberforbindelse

Norlys' IP-telefoni drives af fibernet med 99,9 % oppetid, så jeres telefonløsning altid er klar til at tage imod jeres kunder.

Mobiltelefoni på Danmarks bedste netværk

Dårligt netværk dræber god forretning. Derfor bruger vi TDC’s mobilnetværk, som er målt til at være Danmarks bedste.

Serviceaftale og teknisk support

Vores kundeteams sidder klar til at besvare spørgsmål. Og hvis din løsning fejler, kan du fejlmelde døgnet rundt.

Spørgsmål og svar

Er det besværligt at skifte?

Nej, for vi hjælper med det meste, så du slipper for en masse 'gør-det-selv'. Vi klarer fx nummerportering, installation og opsætning.

Sammen gennemgår vi også leveringen, så du kender processen trin for trin. Det sikrer, at skiftet foregår gnidningsfrit og uden nedetid.

Hvor lang tid tager det at skifte?

Forvent ca. 8 ugers leveringstid fra vi har første kontakt og til du har telefoni fra os. Meget af ventetiden skyldes binding og/eller opsigelsesvarsel hos dit nuværende teleselskab, hvor dit nummer skal frigives og porteres til os. Det kræver typisk, at din bindings- og opsigelsesperiode er overstået.

Hvilket mobilt netværk bruger Norlys?

Vi benytter TDC’s mobilnetværk, som garanterer dig den bedste dækning i DK og udlandet.

Kan jeg beholde fastnet og/eller mobilnumre?

Ja. Vi hjælper med at flytte alle jeres telefonnumre. I vælger selv datoen for, hvornår vi skal skifte, baseret på eventuel binding og opsigelsesvarsel hos nuværende teleselskab.

Hvilken service får jeg på min telefonløsning?

Du kan fejlmelde døgnet rundt, hele året, hvis du oplever tekniske problemer. Derudover får du vores normale erhvervskundeservice, hvor du kan få hjælp til alt andet (fx spørgsmål til din regning eller løsning) på hverdage 8-16.

Dette er også inkluderet i mobil- og fastnet-abonnementerne. Har du brug for mere, kan du nemt opgradere din service- og supportaftale.

Koster det ekstra at bruge omstillingsfunktionerne?

Nej. Alle 30+ funktioner i omstillingsløsningen er inkluderet i abonnementspriserne på mobil og fastnet.

Der er kun ganske få valgfri tilkøbsmuligheder, fx Business Recorder som optager alle ind- og udgående samtaler.

Sådan får du telefoni – fra aftale til drift

Formøde med gennemgang

Ring 88 30 30 80. Så aftaler vi et møde til at afstemme opsætningen på din telefoni- og internetløsning. Telefoni fra os forudsætter ikke internet fra os. Sammen gennemgår vi også leveringen, så du kender processen trin for trin.

Klargøring af din telefoniløsning

Nu starter vi den tekniske og administrative klargøring af jeres telefoni-løsning. Du modtager nummerporterings-fuldmagt, SIM-kort og evt. udstyr (fx IP-telefoner).

Installation og nummerportering

Vi aftaler en tid for installation. Vores tekniker udfører opsætning, installation og test hos jer samt efterfølgende nummerportering. Herefter er jeres løsning i drift!

Opfølgning og servicekald

De første 14 dage kan du gratis få lavet tilpasninger af vores teknikere – og ligeså ofte du ønsker det. Når din løsning har været i drift i 14 dage, ringer vi og spørger, om alt fungerer som ønsket.

Ring mig op

Vi hjælper dig gerne med at vælge den rette løsning til dit behov. Udfyld formularen, og vi ringer dig op til en uforpligtende snak.

 

 

Du giver nu Norlys Erhverv A/S samtykke til, at vi må kontakte dig én gang med et uforpligtende tilbud. Du kan læse, hvordan vi behandler data i vores persondatapolitik.