Opgradér din telefoniløsning nemt og enkelt
Med Erhvervstelefoni får din virksomhed en løsning, der bare virker.
Erhvervstelefoni
Med Erhvervstelefoni får du en intelligent og professionel telefoniløsning tilpasset din virksomheds behov. Velkomsthilsen og køfunktion sikrer, at I ikke mister vigtige opkald.
Vidste du, at vi tilbyder dig en totalløsning, der giver dig mulighed for at samle alt ét sted: IP-telefoni, mobil, omstilling, internet, medarbejderbredbånd, teknisk support og kundeservice.
IP-telefoni drevet af pålidelig fiberforbindelse
Norlys' IP-telefoni drives af fibernet med 99,9 % oppetid, så jeres telefonløsning altid er klar til at tage imod jeres kunder.
Mobiltelefoni på Danmarks bedste netværk
Dårligt netværk dræber god forretning. Derfor bruger vi TDC’s mobilnetværk, som er målt til at være Danmarks bedste.
Serviceaftale og teknisk support
Vores kundeteams sidder klar til at besvare spørgsmål. Og hvis din løsning fejler, kan du fejlmelde døgnet rundt.
Sådan får du telefoni
– fra aftale til drift

Formøde med gennemgang
Vi mødes, fysisk eller telefonisk, og afstemmer opsætningen på jeres telefoni- og internetløsning. Sammen gennemgår vi også leveringen, så I kender processen trin for trin.
Klargøring af jeres tele-løsning
Vi starter klargøring af jeres telefoni-løsning. I modtager nummerporteringsfuldmagt, SIM-kort og evt. udstyr (fx IP-telefoner).
Installation og portering
Vores tekniker udfører opsætning, installation og test hos jer. Vi gennemfører nummer-porteringen og følger den tæt. Straks jeres numre er porteret, er jeres løsning i drift.
Opfølgning med servicekald
I kan gratis få lavet tilpasninger ved at ringe til vores teknikere — og ligeså ofte I ønsker det. Når jeres løsning har været i drift i 14 dage, ringer vi og spørger, om alt fungerer som ønsket.Nyt telefonisystem til Frontmatec
Frontmatec skulle samle flere virksomheder og havde i den forbindelse brug for et nyt telefonisystem, så de blandt andet kunne se status på kollegaer på tværs af alle lokationer.
Sammen fandt vi den rette løsning.
Se løsningen herDerfor er erhvervstelefoni vigtigt
Den første telefonkontakt har stor indflydelse på kunders opfattelse af din virksomhed, og det er derfor afgørende, at den indledende kontakt forløber så effektivt som muligt.
Erhvervstelefoni tilbyder en række nyttige funktioner, som kan hjælpe små og mellemstore virksomheder til glade kunder i røret og bedre profit.
Hvis en kunde hænger i røret i lang tid, inden han/hun kommer til at tale med den rette person i din virksomhed, kan du risikere, at vedkommende bliver irriteret og overvejer at ringe til en konkurrerende virksomhed, hvis ventetiden er for lang.
En undersøgelse viser, at halvdelen af alle opkald til virksomheder, som ender med, at kunden lægger røret på, afbrydes af kunden i løbet af de første 15 sekunder. De mistede opkald kan betyde, at virksomheden går glip af nye ordrer eller mister eksisterende kunder. Mistede opkald kan koste dyrt og kunne være undgået med en professionel telefoniløsning.

Erhvervstelefoni med personlighed
Med den rette telefoniløsning giver du dine potentielle kunder en god oplevelse ved første henvendelse til virksomheden, og dine eksisterende kunder får mulighed for hurtigt at tale med rette person.
Dine medarbejdere kan med en professionel telefoniløsning yde god og hurtig kundeservice – nemt og effektivt. Personlig og effektiv betjening er med til at understrege din virksomheds professionelle serviceniveau.
Hør mere herIntelligente funktioner til alle virksomheders behov
Velkomsthilsen
Opret din egen velkomsthilsen, som tager godt imod dine kunder. På den måde undgår du tabte opkald.
Åbnings- og lukketider
Fortæl dine kunder, hvornår I holder lukket eller er på ferie. Så ved de altid, hvornår de kan få fat på jer.
Statistikmodul
Se statistik for alle opkald: Se hvornår på dagen/ugen kunderne ringer — og om der er ubesvarede opkald. Så kan I bedre planlægge jeres bemanding.
Ringegrupper
Få alle telefoner i en afdeling til at ringe samtidig — og skær ned på kundernes ventetid.
Spørgsmål og svar
Er det besværligt at skifte?
Nej, for vi hjælper med det meste, så du slipper for en masse 'gør-det-selv'. Vi klarer fx nummerportering, installation og opsætning.
Sammen gennemgår vi også leveringen, så du kender processen trin for trin. Det sikrer, at skiftet foregår gnidningsfrit og uden nedetid.
Hvor lang tid tager det at skifte?
Forvent ca. 8 ugers leveringstid fra vi har første kontakt og til du har telefoni fra os. Meget af ventetiden skyldes binding og/eller opsigelsesvarsel hos dit nuværende teleselskab, hvor dit nummer skal frigives og porteres til os. Det kræver typisk, at din bindings- og opsigelsesperiode er overstået.
Hvilket mobilt netværk bruger Norlys?
Vi benytter TDC’s mobilnetværk, som garanterer dig den bedste dækning i DK og udlandet.
Kan jeg beholde fastnet og/eller mobilnumre?
Ja. Vi hjælper med at flytte alle jeres telefonnumre. I vælger selv datoen for, hvornår vi skal skifte, baseret på eventuel binding og opsigelsesvarsel hos nuværende teleselskab.
Hvilken service får jeg på min telefonløsning?
Du kan fejlmelde døgnet rundt, hele året, hvis du oplever tekniske problemer. Derudover får du vores normale erhvervskundeservice, hvor du kan få hjælp til alt andet (fx spørgsmål til din regning eller løsning) på hverdage 8-16.
Dette er også inkluderet i mobil- og fastnet-abonnementerne. Har du brug for mere, kan du nemt opgradere din service- og supportaftale.
Koster det ekstra at bruge omstillingsfunktionerne?
Nej. Alle 30+ funktioner i omstillingsløsningen er inkluderet i abonnementspriserne på mobil og fastnet.
Der er kun ganske få valgfri tilkøbsmuligheder, fx Business Recorder som optager alle ind- og udgående samtaler.
Ring mig op
Vi hjælper dig gerne med at vælge den rette løsning til dit behov. Udfyld formularen, og vi ringer dig op til en uforpligtende snak.
Du giver nu Norlys erhverv A/S samtykke til, at vi må kontakte dig én gang med et uforpligtende tilbud. Du kan læse, hvordan vi behandler data i vores persondatapolitik.