Få styr på din Norlys-regning
Har du svært ved at forstå din regning? Lad os hjælpe dig med at forstå den bedre. Vores guide her på siden går igennem det hele, trin for trin. Har du spørgsmål til din regning, så tag et kig på de svar, vi samlet på ofte stillede spørgsmål nederst på siden.
Lær mere om din regning
Bliv klogere på, hvad informationerne på din regning betyder. Se vores regningseksempel herunder.
1. Dine oplysninger 2. Beløb til betaling
|
4. Dine produkter |
Har du for nylig ændret dit abonnement?
Så vil du måske bemærke, at din næste regning ser lidt anderledes ud. Det er helt normalt, og her er forklaringen: Hos Norlys betaler du for dit abonnement forud. Det betyder, at når du skifter abonnement, kan der være nogle justeringer af din regning. Du kan desuden opleve, at din abonnementsændring ikke er blevet registreret på den første regning, som du modtager efter ændringen. Det skyldes, at regningen allerede var blevet sendt, før ændringen blev registreret i vores system. Ændringen vil fremgå af din næste regning.
Er du tilmeldt automatisk betaling?
Vi anbefaler at du tilmelder dig automatisk kortbetaling på Mit Norlys. Ønsker du at tilmelde dig Betalingsservice, kan det gøres både på Mit Norlys og via din netbank. Det sikrer, at dine betalinger altid er til tiden, og du undgår ekstra gebyrer. Se vores gebyrliste her.
På Mit Norlys finder du også nemt dine regninger.
Gå til Mit Norlys