Alt om betaling, levering og vilkår for SmartHome

Her finder du svar på ofte stillede spørgsmål til dine aftalevilkår, når du køber et SmartHome produkt hos Norlys. Det er vigtige informationer, der hjælper dig med at forstå dine rettigheder, og hvad du kan forvente af os.

Betaling og vilkår

Hvordan foregår betaling af abonnementet? 

Den første måneds abonnement betales sammen med bestillingen af din SmartHome-pakke. Hver måned herefter trækker vi automatisk det aftalte beløb fra dit betalingskort.

Hvordan tilknytter jeg et nyt betalingskort til min SmartHome-konto?

Hvis du får et nyt betalingskort, skal du rette betalingsoplysningerne i dit SmartHome webshop-login. Hvis du ikke kan huske din adgangskode, kan du få tilsendt et nyt ved at klikke på ”Glemt adgangskode”.

Log ind på SmartHome webshoppen

Aftalevilkår for SmartHome

Se vores salgs- og leveringsbetingelser for SmartHome til private

Salgs- og leveringsbetingelser

Oplysninger om datasikkerhed og lovgivning

Disse oplysninger kan du finde i vores salgs- og leveringsbetingelser for SmartHome til private

Salgs- og leveringsbetingelser

Aftalevilkår for køb af varer

Se vores salgs- og leveringsbetingelser for køb af varer i SmartHome-webshoppen.

Salgs- og leveringsbetingelser for køb af varer

Levering

Kontakt vores kundeservice på 7026 1691, hvis du oplever følgende:

  • Du ikke har modtaget din SmartHome-pakke

  • Dine varer er blevet beskadiget under transport

Returnering og opsigelse

Opsigelse og ændring af abonnement:

  • For at ændre eller opsige dit abonnement, skal du logge ind på din SmartHome-konto på SmartHome-webshoppen

  • Du har som forbruger altid ret til at fortryde aftalen inden for 14 dage fra modtagelsen af ordrebekræftelsen. Udfyld fortrydelsesformularen i vores salgs- og leveringsbetingelser for SmartHome til private og kontakt kundeservice

  • Opsiger du din aftale efter bindingsperiodens ophør, udløber dit abonnement ved den næste opkrævning. Har du eksempelvis bestilt den 6. januar 2019, og du afmelder din aftale den 17. september 2019, så udløber dit abonnement den 5. oktober 2019. Se mere i vores salgs- og leveringsbetingelser for SmartHome til privatkunder.

Priser

Abonnement Komfort, pr. md.

49,00 kr.

Abonnement Tryghed, pr. md.

149,00 kr.

Abonnement Tryghed+, pr. md.

249,00 kr.

 

Inklusiv mobildata backup, pr. md. (Tryghed/Tryghed+)

10 MB

Mobildata udover inkluderet forbrug, pr. MB.

0,50 kr.

Betalingsgebyr for betaling med Visa/Dankort

0,00 kr.

Betalingsgebyr for betaling med MasterCard

0,00 kr.

 

Vagtudrykning (inklusiv første ½ time)

799,00 kr.

Ekstra tid på stedet (pr. påbegyndt 15. min.)

199,00 kr.

Afdækning op til 40x40 cm

625,00 kr.

Afdækning større end 40x40 cm

1.250,00 kr.

 

Opsigelse af aftale inden bindingsperiodens ophør

500,00 kr.

Rykkerskrivelse (rykker 1)

100,00 kr.

Inkassomeddelelse (rykker 2)

100,00 kr.