Norlys mail


Norlys mail er en tjeneste for vores internetkunder, der tilbyder en pålidelig og sikker e-mailservice. Denne guide beskriver, hvordan du opsætter, anvender og løser problemer med din Norlys mail. Dette er kun relevant for dig, hvis du blev Norlys-kunde før juni 2024, da mail ikke længere følger med vores internetpakker.

Opsætning og adgang


Ændring af adgangskode

Hvis du har glemt koden til din Norlys mail, kan du ændre den på din selvbetjeningsside:

  1. Gå til din selvbetjening og log ind.

  2. Klik på 'Indstillinger' i menuen.

  3. Vælg 'E-mail'.

  4. Klik på 'Skift adgangskoder', og vælg hvilken e-mail du vil ændre koden for.

  5. Indtast din nye adgangskode og klik på 'Godkend'.

Find mere hjælp til ændring af adgangskode her.

Pladshåndtering

  • Indbakken er fyldt: Tjek om din indbakke er fyldt ved at logge ind på Norlys Webmail, og slet mails for at frigøre plads. Husk at tømme papirkurven.

  • Opgradering af plads: Øg pladsen i indbakken fra 100 MB til 1000 MB for 10 kr./måned. Bestil gennem din selvbetjening.


Problemløsning

  • Kan ikke modtage mails: Hvis du ikke kan modtage mails, skal du tjekke følgende:

    • Tjek om indbakken er fyldt ved at logge ind på Norlys Webmail.

    • Slet mails for at frigøre plads. Husk at tømme din papirkurv.

    • Hvis det forsat ikke virker i dit eget mailprogram, kan du tjekke, om din mail er opsat korrekt.

  • Kan ikke sende mails: Hvis du ikke kan sende mails, skal du tjekke følgende:


Overtagelse eller overdragelse

  • For at overtage eller overdrage en eller flere mailadresser, skal du udfylde vores formular til overdragelse af e-mail