Hvordan får du genåbnet din strøm?
Hvis du har brug for at genåbne din strøm, skal du gøre følgende:
-
Betal det skyldige beløb: Sørg for at betale det skyldige beløb og sikkerhedsstillelse.
-
Send kvittering: Indsend din betalingskvittering til [email protected]. Hvis kvitteringen modtages inden kl. 15 fra mandag til torsdag eller inden kl. 14 fredag, vil genåbningen blive bestilt næste hverdag.
-
Modtag bekræftelse på mail: Du modtager en e-mail med bekræftelse, når kvitteringen er modtaget, og genåbningen er bestilt.
-
Genåbning af strømmen:
-
Besøg fra elnetselskabet: Hvis der er brug for, at en tekniker fra elnetselskabet besøger din adresse, vil vedkommende kontakte dig telefonisk en time før ankomsten. En myndig person skal være til stede under genåbningen.
-
Genaktivering af måleren: Hvis elnetselskabet kan genåbne uden besøg, skal du selv genaktivere måleren. Sluk alle elektriske apparater for at undgå skader. Tjek elmålerens lampe: Hvis den lyser konstant, når strømmen er afbrudt, vil den blinke ved genåbning og omvendt. For at aktivere måleren skal du holde knappen med 1-tallet inde, indtil du hører et smæld, og strømmen er tilsluttet.
-
Hvis du har brug for yderligere hjælp, kan du kontakte Norlys kundeservice på telefon 70261683.