El og gasKundeservice
70 15 16 70
Internet og tvKundeservice
70 33 20 33
Hovednummer
70 11 50 00
Annuller

Spar 600 kr. på dit internet

Vi slår 100 kr. af prisen på dit internet hver måned i et halvt år.

Internet

via kabelnet

1000 Mbit
Online sikkerhed med Sikkerhedspakke
Gratis oprettelse



279,-

179,-

Pris. pr. md.
Mindstepris i 6 mdr.: 1.074
Pris efter 6 mdr.: 279,- pr. md.

Tjek adresse

Internet Plus

via kabelnet

1000 Mbit
Online sikkerhed med Sikkerhedspakke
Gratis oprettelse
Bedre dækning med op til 4 wifi-enheder

 

299,-

199,-

Pris. pr. md.
Mindstepris i 6 mdr.: 1.194
Pris efter 6 mdr.: 299,- pr. md.

Tjek adresse

Internet

via fibernet

1000 Mbit
Online sikkerhed med Sikkerhedspakke
Gratis oprettelse



379,-

279,-

Pris. pr. md.
Mindstepris i 6 mdr.: 1.674
Pris efter 6 mdr.: 379,- pr. md.

Tjek adresse

Internet Plus

via fibernet

1000 Mbit
Online sikkerhed med Sikkerhedspakke
Gratis oprettelse
Bedre dækning med op til 4 wifi-enheder

 

399,-

299,-

Pris. pr. md.
Mindstepris i 6 mdr.: 1.794
Pris efter 6 mdr.: 399,- pr. md.

Tjek adresse

* Nu kan du igen få 100 kr. rabat pr. md. i 6 mdr. Gælder kun nye kunder uden internet fra Norlys seneste 6 mdr. Gælder husstande på kabel-tv- og fibernettet i udvalgte områder. Mindsteprisen forudsætter tilmelding til automatisk kortbetaling på Mit Norlys. Alternativt Betalingsservice til 9,75 kr./md. Vælges der ikke betalingsform, betales 35 kr./md. for papirregning. Der er 6 mdr. binding, herefter kan abonnementet opsiges med 1 måneds varsel. Læs mere om hastigheder og levering på  norlys.dk/internetfakta.

Få hurtigt og stabilt internet til hele familien

Hos Norlys skal du ikke bekymre dig om hastighed, stabilitet eller sikkerhed. Du får nemlig 1000 Mbit inklusiv vores Norlys Sikkerhedspakke, så hele familien trygt kan være online på samme tid og uden problemer. Og med Internet Plus får du wifi-enheder med - så er der ikke bare god dækning, men også dækning i alle hjemmets hjørner.

Stabilt internet
Nemt og enkelt
Stærkt wifi
Inkl. sikkerhedspakke

Få internet i alle hjemmets hjørner med Internet Plus

Alle hjem er unikke i både form og materialer. Det gør det nogle gange svært for wifi-signalet at sprede sig ud i hele boligen – med det resultat, at der er rum, hvor internet ikke rækker.

Med Internet Plus får du op til 4 wifi-enheder, der sikrer dig hurtigt og stabilt internet til hele hjemmet.

Lær mere om wifi

Vær tryg online med Norlys Sikkerhedspakke

Når du køber internet hos Norlys, får du altid Norlys Sikkerhedspakke med for 0 kr. pr. måned.

Det er én samlet sikkerhedspakke, der bl.a. giver dig beskyttelse mod virus og hackerangreb og som lader dig opsætte familieregler på alle dine devices.

Læs mere om sikkerhedspakken

Har du brug for hjælp til din bestilling?

Hvis du har spørgsmål til bestilling af Internet, så skriv til os her. Medarbejderen, der ringer til dig, vil ikke kunne besvare spørgsmål til dit abonnement (ændring, opsigelse), din regning, etc. Her skal du i stedet kontakte kundeservice


Du kan læse, hvordan vi behandler data i vores persondatapolitik.

Opsigelse hos nuværende udbyder

 

Når du bestiller internet, skal du være opmærksom på, at du selv skal opsige din internetforbindelse hos din nuværende udbyder. Det er altså dit eget ansvar at huske at opsige dit nuværende abonnement hos din nuværende udbyder, så du ikke betaler til to forbindelser. I enkelte tilfælde kan Norlys ikke oprette en forbindelse til dig, før du har opsagt din nuværende. I de tilfælde vil du modtage en specifik mail fra os med information om hvad du skal gøre. 

Sådan opsiger du internet via fibernet

Som oftest har du 30 dages opsigelse, når du er ude af din bindingsperiode, som typisk er på 6 måneder. Vi anbefaler, at du opsiger din internetforbindelse hos din nuværende udbyder samme dag, som du bestiller dit bredbånd hos os. 

Når du bestiller Internet hos os, har du også mulighed for at vælge en ønsket startdato, hvis du f.eks. allerede har opsagt dit nuværende abonnement, eller hvis du ønsker en startdato, der er længere ud i fremtiden end 30 dage.  

Har du spørgsmål, eller er du i tvivl om, hvordan du opsiger dit internet hos din nuværende udbyder, er du velkommen til at ringe til os på 7033 2033 eller skrive til kundeservice@norlysmail.dk. Vi sidder klar til at hjælpe dig alle hverdage mellem 9-17. 


Sådan gør du
Du kan nemt og hurtigt opsige dit internet hos din nuværende udbyder, hvis du benytter denne guide og vores mail-skabelon:

  • Benyt vores mail-skabelon og kopier teksten ind i din egen e-mail (se skabelonen nedenfor).
  • Udfyld felterne i skabelonen med dine egne oplysninger.
  • Send mailen til den mail-adresse, der er skrevet ud for din udbyder i tabellen længere nede på siden.



Mail-skabelon 

Du skal kopiere teksten nedenfor og indsætte i din e-mail til din nuværende udbyder. Husk at udfylde alle felterne.

 

Hej [Indsæt navn på din nuværende udbyder]

Jeg ønsker pr. dags dato [indsæt dato] at opsige mit internetabonnement hos jer.

Samtidig ønsker jeg, at mit markedsføringssamtykke tilbagekaldes, således at I ikke længere må kontakte mig med yderligere tilbud eller produkter.

 

Mine oplysninger er følgende:

  • Navn: [Indsæt fulde navn]
  • Adresse: [Indsæt din adresse]
  • Postnummer og by: [Indsæt postnummer og by]
  • Kunde/Kontonummer: [Indsæt kunde-/kontonummer – du finder nummeret på din regning eller ordrebekræftelse fra din nuværende udbyder]


Bekræft gerne hurtigst muligt, at I har modtaget min opsigelse via e-mail.


Med venlig hilsen

[indsæt fulde navn]

 

Find mail til din nuværende udbyder 

Når du har udarbejdet din mail med din opsigelse til din nuværende udbyder, skal du sende den afsted til din udbyder. Find din udbyder på listen og kopier mail-adressen ind i ’Til’ feltet i din mail.

Sådan opsiger du internet via kabelnet

Som oftest har du 30 dages opsigelse, når du er ude af din bindingsperiode, som typisk er på 6 måneder. Vi anbefaler, at du opsiger din internetforbindelse hos din nuværende udbyder samme dag, som du bestiller dit internet hos os. 

Når du bestiller internet hos os, har du også mulighed for at vælge en ønsket startdato, hvis du f.eks. allerede har opsagt dit nuværende abonnement, eller hvis du ønsker en startdato, der er længere ud i fremtiden end 30 dage.  

Har du spørgsmål, eller er du i tvivl om, hvordan du opsiger dit internet hos din nuværende udbyder, er du velkommen til at ringe til os på 7033 2033 eller skrive til kundeservice@norlysmail.dk. 


Sådan gør du
Du kan nemt og hurtigt opsige dit internet hos din nuværende udbyder, hvis du benytter denne guide og vores mail-skabelon:

  • Benyt vores mail-skabelon og kopier teksten ind i din egen e-mail (se skabelonen nedenfor).
  • Udfyld felterne i skabelonen med dine egne oplysninger.
  • Send e-mailen til den mail-adresse, der er skrevet ud for din udbyder i tabellen længere nede på siden.


Mail-skabelon 

Du skal kopiere teksten nedenfor og indsætte i din mail til din nuværende udbyder. Husk at udfylde alle felterne.


Hej [Indsæt navn på din nuværende udbyder]


Jeg ønsker pr. dags dato [indsæt dato] at opsige mit internetabonnement hos jer.


Samtidig ønsker jeg, at mit markedsføringssamtykke tilbagekaldes, således at I ikke længere må kontakte mig med yderligere tilbud eller produkter.


Mine oplysninger er følgende:

  • Navn: [Indsæt fulde navn]
  • Adresse: [Indsæt din adresse]
  • Postnummer og by: [Indsæt postnummer og by]
  • Kunde/Kontonummer: [Indsæt kunde-/kontonummer – du finder nummeret på din regning eller ordrebekræftelse fra din nuværende udbyder]


Bekræft gerne hurtigst muligt, at I har modtaget min opsigelse via e-mail.


Med venlig hilsen

[indsæt fulde navn]

 

Find mail til din nuværende udbyder 

Når du har udarbejdet din mail med din opsigelse til din nuværende udbyder, skal du sende den afsted til din udbyder. Find din udbyder på listen og kopier mail-adressen ind i ’Til’ feltet i din mail.

  • YouSee: kundeservice@yousee.dk
  • Telenor: kundeservice@telenor.dk
  • Kviknet: kundeservice@kviknet.dk
  • Telia: bredbaandprivat@telia.dk
  • DanskNet: kundeservice@dansknet.dk
  • FastSpeed: kundeservice@fastspeed.dk
  • Hiper: kundeservice@hiper.dk
  • Fullrate: kundeservice@fullrate.dk
Minimer chat ikon Hvad vil du chatte om?

Internet og Tv


Energi

Chat Udvid chat ikon