Få ekstra fordele med statistikmodulet til din telefoniløsning

Statistikmodulet er inkluderet i telefoniløsningen Erhvervstelefoni og er et brugbart værktøj til din virksomhed, der vil:

  • Undgå tabte kundeopkald
  • Have overblik over eget serviceniveau
  • Optimere bemandingen baseret på fakta
  • Forbedre arbejdsmiljøet for dine kolleger
  • Dokumentere egen indsats

Med rette overblik over din virksomheds opkald og mistede opkald, kan du lave den optimale bemanding. Et mistet opkald kan være en mistet ordre, derfor er den rette bemanding vigtig.

Bliv ringet op

Træk statistik over en selvvalgt periode

Med statistikmodulet kan du nemt og hurtigt trække tal på antal opkald - både dem I besvarer, og dem I mister. Du kan derudover se, hvor lang ventetiden har været. Du kan fx trække tal:

  • Dagligt
  • Pr. ugedag
  • Pr. time
  • Pr. ringegruppe
  • Pr. medarbejder i en ringegruppe

Du kan eksportere data fra statistikmodulet som .csv eller .xls fil.

Er du i tvivl om hvilken løsning der passer til din virksomhed?

Vi hjælper dig gerne med at vælge den rette løsning til dit behov. Udfyld formularen, og vi ringer dig op til en uforpligtende snak.

 

 

Du giver nu Norlys erhverv A/S samtykke til, at vi må kontakte dig én gang med et uforpligtende tilbud. Du kan læse, hvordan vi behandler data i vores persondatapolitik.