Erhvervstelefoni og omstilling der gør arbejdsdagen lidt nemmere
Gør din hverdag nemmere med intelligente telefonifunktioner
Med Erhvervstelefoni får du omstilling, velkomst, statistikmodul og mange andre funktioner i én samlet telefoniløsning. Der er funktioner til både bord- og mobiltelefoner, så alle i virksomheden kan få glæde af telefoniløsningen. Vi hjælper dig med at få det rette telefoni-setup, så du kan give dine kunder hurtig og personlig betjening, når de ringer ind, hvilket giver dem et professionelt førstehåndsindtryk.
Tids- og kalenderstyring
Med tids- og kalenderstyring kan du fortælle dine kunder, når din virksomhed holder lukket. Du kan give kunderne mulighed for at lægge en besked, så ingen ringer forgæves.
Ringegruppe og køfunktion
Med ringegruppe og køfunktion kan du reducere kundernes ventetid. Alle telefoner i en ringegruppe, fx salgsafdelingen, kan ringe samtidigt, så kan ledige medarbejdere besvare opkald hurtigere.
Velkomsthilsen
Byd kunderne velkommen med en professionel velkomsthilsen, inden de bliver stillet om til personlig betjening. Du kan forny velkomsthilsnen efter behov, du skal blot ringe til et tildelt nummer og indtale en ny besked.

Erhvervstelefoni App giver det store overblik
Med Erhvervstelefoni App'en kan du blandt andet:
- Se hvem der er ledig på telefonen og kollegaers status som fx fri, syg eller til frokost
- Se dine kollegaers kontaktinfo og kalender
- Vælge om du vil vise mobilnr., direkte nr. eller hovednr., når du ringer fra din mobil
- Omstille til en kollega med et enkelt tryk
- Se en liste over dine voicemail beskeder og aflytte dem ved at klikke på voicemailen
- Tilmelde og framelde dig ringegrupper
- Aktivere "Forstyr ikke"
Erhvervstelefoni app'en kan hentes i App Store og Google Play.
Nyttige funktioner, der gør arbejdsdagen lidt nemmere
Forstyr ikke
Skal du viderestille din fastnetstelefon til en kollega eller telefonsvarer, kan du benytte funktionen "Forstyr ikke".
One number
Med One number ringer både din fastnettelefon og din mobiltelefon. Du kan vise og modtage opkald enten via dit fastnetnummer eller dit mobilnummer, eller du kan skifte mellem dem, som du synes. Dine telefoner kan vise samme nummer hele dagen, eller du kan vælge at vise ét nummer om dagen og et andet nummer om aftenen.
Optag samtaler
Du kan automatisk optage alle samtaler i din virksomhed, som du fx kan bruge til dokumentation eller til oplæring af kundeservicemedarbejdere.
Træk et opkald
Er en medarbejder ikke til stede, kan du trække hans/hendes opkald fra en vilkårlig telefon.
Kort lokalnummer
Hver telefon (fastnet og mobil) får sit eget 3-cifrede lokalnummer.
Krak- og Eniro-opslag
Med automatisk opslag i Krak og Eniro kan du se navn og nummer på vedkommende, der ringer til din fastnetstelefon.
Andre nyttige funktioner
- Banke-på funktion
- Fast viderestilling til et andet telefonnummer
- Spær udgående opkald fra lokalnummer
- Skjul jeres A-nummer
- Hurtige opkald til gemte telefonnumre
- Forskellige ringetoner til interne og eksterne opkald.
Med Erhvervstelefonis mange funktioner bliver rette betjening af kunder noget nemmere
Statusvisning
Se om dine kollegaer er ledige på telefonen, eller kig i deres kalender og se, hvor de er. Derved undgår I at stille opkald videre til en kollega, der ikke kan besvare det.
Landekodestyring
Vores løsning identificerer, hvilket land et opkald kommer fra. Du kan derved lave velkomsthilsner og tastemenu på flere sprog. Systemet kan også automatisk dirigere et opkald fra fx Tyskland til en tysktalende kollega.
Automatisk opkaldsstyring
Systemet kan identificere udvalgte telefonnumre og viderestille opkald fra disse numre til en bestemt medarbejder eller afdeling.
URL-kald
Din kundes oplysninger kan via omstillingsanlæg sendes direkte ind i fx din virksomheds CMS-system, database eller hjemmeside til fx registrering af ordrestatus eller betalingsstatus. Denne mulighed forudsætter dog integration til de forskellige systemer.
Samtaleanlæg
Telefonanlægget fungerer også som et samtaleanlæg. Du kan derfor tale igennem højtaleren på alle telefoner på én gang, ligesom du kan tale til én telefon.
Call back
Med Call back får din kunde mulighed for "Tast 1 for at blive ringet op", så ringer systemet automatisk kunden op, når der er en ledig medarbejder.
Sådan yder du kundeservice på højt niveau
Indtast et tal
Med funktionen Indtast et tal kan din kunde indtaste sit cpr-nummer eller kundenummer, så du er forberedt til at tale med netop denne kunde, inden du besvarer opkaldet.
Sig et nummer
Efter kunden har indtastet sit nummer, bliver det læst højt via en indspilning som fx "du har indtastet følgende cpr-nummer...". Dermed får kunden bekræftet sine oplysninger.
Ring tilbage
Kunden har mulighed for at blive ringet op, hvis han/hun synes, at ventetiden i telefonkøen er for lang. Kundens telefonnummer bliver sendt via e-mail med besked om at ringe op.
Få ekstra fordele med statistikmodulet til din telefoniløsning
Med rette overblik over din virksomheds opkald kan du lave den optimale bemanding. Med statistikmodulet kan du nemt og hurtigt trække tal på antal opkald - både dem I besvarer, og dem I mister.
PC Integration
Outlook og Google
Erhvervstelefoni gør det nemt, når du skal ringe. Du kan nemlig ringe direkte fra Microsoft Outlook eller Google kalender, uden at du skal indtaste telefonnummeret.
PC Omstilling - tilkøb
Du kan på din skærm få et visuelt omstillingsbord, som giver overblik over antal opkald i telefonkøen samt se hvilke lokalnumre og mobilnumre, der taler via telefonanlægget.
Ekstra funktioner
Telefonkonference
Du får et nummer, så du kan holde telefonmøder med kollegaer eller med eksterne deltagere. Der er ingen begrænsninger på antal deltagere.
Telefonsvarer
Telefonsvareren kan du bruge som virksomhedens hovedtelefonsvarer eller en telefonsvarer for en afdeling eller et lokalnummer.
Fax online (tilkøb)
Du kan modtage og sende fax, selvom I ikke har en faxmaskine. Du sender og modtager fax via e-mail til en særlig e-mailadresse.
Ring mig op
Vi hjælper dig gerne med at vælge den rette løsning til dit behov. Udfyld formularen, og vi ringer dig op til en uforpligtende snak.
Du giver nu Norlys erhverv A/S samtykke til, at vi må kontakte dig én gang med et uforpligtende tilbud. Du kan læse, hvordan vi behandler data i vores persondatapolitik.