Abonnementsvilkår, ændringer i fiberabonnement og tilkøbsmuligheder

Find svar nedenfor eller tag kontakt til os, hvis du ikke finder svar.

Ofte stillede spørgsmål om abonnement

Jeg vil gerne nedgradere vores internethastighed - hvad gør jeg?

Om du kan nedgradere din internethastighed afhænger af din bindingsperiode på
kontrakten. Udfyld formularen ”Skriv til os” eller ring til os på tlf. 8830 3080 og hør om dine muligheder.

Jeg vil gerne opgradere vores internethastighed - hvad gør jeg?

Du kan til enhver tid opgradere din internethastighed gebyrfrit. Vi kan opgradere din hastighed fra dag til dag, hvis vi får besked på en hverdag, og udstyret på din adresse er kompatibelt med den nye hastighed.

Jeg ønsker at tilkøbe Erhvervstelefoni og/eller Erhvervswifi. Hvordan bestiller jeg det?

Har du et Erhverv BASIS produkt, har du mulighed for at tilkøbe Erhvervstelefoni og/eller Erhvervswifi. Udfyld formularen "Skriv til os", så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Hvor kan jeg læse Eniig Fibers abonnementsvilkår?

Du kan læse vores abonnementsvilkår her.

Vi har ændret i vores abonnement, men det fremgår ikke af vores faktura?

Da I altid betaler forud, vil reguleringen fremgå af den første eller anden faktura efter ændringen er sket. Prisen reguleres med tilbagevirkende kraft.

Har I brug for hjælp til kabeltræk?

Hvis I ønsker vejledning i kabeltræk, skal I kontakte Teknisk Support på 7015 1061 eller udfylde formularen "Skriv til os" herunder.

Skriv til os

Vi svarer på din besked inden for tre arbejdsdage. Du kan læse, hvordan vi behandler data i vores persondatapolitik.

Fik du ikke svar på dine spørgsmål?

Du har altid mulighed for at henvende dig til vores kundeservice. Ring til os på

 

8830 3080